Inlägg från: Mommy1986 |Visa alla inlägg
  • Mommy1986

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2014-02-15 19:53:51 följande:
    Som jag har förstått det så blir det rund ring direkt när ägget släppt. Jag brukar ha smiley två dagar!
    Okej..

Jag testade igår morse blankt. Nu i morse glad gubbe. Och alldeles nyss testade jag igen och hade lyckats hålla mig fyra och en halvtimme och det blev blankt.

Rätt häftiga dessa digitala ägglossningstest, men dyra. :)

Myst en gång idag, men blir en gång till. Sen håller vi tummar och tår! Man tycker att man borde lyckas snart. :)
  • Mommy1986
    P81 skrev 2014-02-15 23:05:13 följande:
    Vad har du för test, lila el rosa?
    Lycka till, hoppas det tar sej!Glad
    Det var rosa.. Vad är lila? Är det de med dubbel indikator?

Använde sista testet i morse och fick rund ring.. Så nu har jag återigen framför mig den olidliga väntan till bim.. :)
  • Mommy1986
    Cayenna skrev 2014-02-21 08:28:45 följande:

Hade lust att säga något så hade hon kanske insett hur bra hon har det. smile4.gif

Fattar inte heller varför folk gnäller över sömnbrist gällande babyn.. Skulle också ha blivit irriterad..

En bekant hade fått barn igår.. Fan vad man blir avundsjuk och glad samtidigt, lite jobbig kombination av känslor.. :)
  • Mommy1986

Äl +10 imorgon.. Bim -2..

Min sista teststicka visade skit svagt nånting i morse. Förmodligen ingenting, men vi tar ett digitalt imorgon.

Domedagen imorgon då.. :p Även ledig dag så får deppa lite ifred. :)

• Mommy1986
    F89 skrev 2014-02-24 15:12:05 följande:
    Åh vad spännande! Har du bild på den så kan vi hjälpa till med extra ögon?
    Visst har jag tagit en bild, men det syns inte på bilden.. Det har en gång innan visat så svagt som nu och då var jag ju gravid. Dessa andra månader har jag ju inte ens fått spöksträck..

Får se imorgon.. :)
  • Mommy1986
    F89 skrev 2014-02-24 16:06:55 följande:
    Jag håller tummarna!

Mitt test på ÄL12/BIM-2 var svagt, tvivlar på att jag hade sett något dagen innan : )
    Digitalt är bäst ;)
  • Mommy1986
    E2012smamma skrev 2014-02-24 15:39:11 följande:
    Ååå lycka till!

På mitt första som det visade något såg man typ inget heller men det vart starkare o starkare för varje dag!

Däremot visade det digitala negativt bim-2..

Hoppas !!!!!!!
    Tack.. :)

Härligt att ha nånstans att skriva sånt här och läsa vad andra skriver. Allmänt allt som skrivits hit.

Allt som alla skriver i forumet vore ju inte så värst populärt samtalsämne t.ex på jobbet. ;)
  • Mommy1986
    Solros78 skrev 2014-02-24 18:12:22 följande:
    Va vill du inte sitta på jobbet och berätta att du har älflytningar och måste hem och ha sex. smile5.gif
    Hehe, varför inte? :p man skulle nog bli aningen dumförklarad.. :D
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?