• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93
    Casslo08 skrev 2013-07-15 14:10:03 följande:

Haha,bara att be till högre makter att du inte blir överjävligt pilsk då så du inte hoppar över din man :P

Talar inte alls av egen erfarenhet!Skäms*visslar* Skrattande

Haha ja det var ju de då.. ;) Inte lätt alltid! ;P 
  • Carror

Öppen 3cm!:) om de inte hunnit starta tills imorgon så tar dom hål på hinnorna kl:8.30 nu har vi snart våran bebis:)

• isolde 79

Jagvill85: Har också sjukt ont i händerna på nätterna, sen en v typ. Läste att det är vanligt nu med karpaltunnelsyndrom. Hjälper att sträcka armarna ovanför huvudet och stänga och öppna händerna..

• Casslo08
    Carror skrev 2013-07-15 17:09:19 följande:
    Öppen 3cm!:) om de inte hunnit starta tills imorgon så tar dom hål på hinnorna kl:8.30 nu har vi snart våran bebis:)
    Åååh vad kul!! Grattis i förskott,hoppas allt går toppen!Skrattande
  • carro93
    Carror skrev 2013-07-15 17:09:19 följande:
    Så spännande!! :) Har du värkar nu?

• Carror

Nej inga värkar än iaf.
    Va på överburenhetskontrollen innan o trodde inte ja skulle vara mogen alls men tappen va utplånad o öppen. Gjorde hinnsvepning så får se om de startar igång inatt annars är de skönt att veta att man sätts igång på morgonen :)

• carro93
    Carror skrev 2013-07-15 18:05:32 följande:
    Nej inga värkar än iaf.
    Va på överburenhetskontrollen innan o trodde inte ja skulle vara mogen alls men tappen va utplånad o öppen. Gjorde hinnsvepning så får se om de startar igång inatt annars är de skönt att veta att man sätts igång på morgonen :)
    Så kul!! Lycka till! Snart har du bebis hos dig :)
  • isolde 79

Är det nån mer än jag som har mindre/färre sammandragningar?? (V 38+4) nu kan jag helt plötsligt gå långa promenader utan att behöva stanna eller vila. Tillochmed gå i branta uppförsbackar utan problem... Borde de inte komma tätare nu??

• m00min
    isolde 79 skrev 2013-07-16 00:11:34 följande:
    Är det nån mer än jag som har mindre/färre sammandragningar?? (V 38+4) nu kan jag helt plötsligt gå långa promenader utan att behöva stanna eller vila. Tillochmed gå i branta uppförsbackar utan problem... Borde de inte komma tätare nu??

Lika här, nu när bebisen får komma och jag slutat med medicinen mot sammandragningar så har jag inte heller sammandragningar...
  • isolde 79

Har googlat lite.. Verkar som om det kan lugna ner sig lite innan fl, kanske kroppens sätt att vila upp sig? Jag knådar fortfarande magen ofta för att "få svar" när jag inte känt nåt på några tinmar! Mår så bra så jag blir nojig ;) (MA i bagaget dock) Fyller år imorrn, men det känns som en liten parentes, det Viktiga är ju besök hos bm på onsdag! :)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?