• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Autumnleaf76

Hoppar in här :) Har bf den 2/8.
    Haft lite förvärkar men annars inga tecken på att det närmar sig. Har en dotter född oktober -11 med henne blev jag igångsatt för hon ville inte alls ut :)

• plussa
    Casslo08 skrev 2013-07-13 13:48:32 följande:
    Hoppas du är på förlossningen nu och att allt går bra! :) Uppdatera gärna när du känner för det.

Tyvärr är jag hemma. Avstannade helt, ironiskt när de ville ge mig bricanyl ändå. Så idag är det lugnt förutom någon värk då och då! Tack ändå. :)
  • plussa
    Casslo08 skrev 2013-07-13 13:48:32 följande:
    Hoppas du är på förlossningen nu och att allt går bra! :) Uppdatera gärna när du känner för det.

Tyvärr är jag hemma. Avstannade helt, ironiskt när de ville ge mig bricanyl ändå. Så idag är det lugnt förutom någon värk då och då! Tack ändå. :)
  • Casslo08
    plussa skrev 2013-07-13 14:35:37 följande:

Åh vad trist! Varför ville dom ge dig bricanyl? Är du inte nog långt gången elr?
  • busbajsen
    plussa skrev 2013-07-13 14:35:37 följande:

Vad menar du med Brikanylen?
  • plussa

Jo men de menade att om jag hade så mkt sammandragningar, hade 3-4 på 10 min, och inte öppnade mig så kunde jag få bricanyl så livmodern fick vila lite. Nu har jag igen och mensvärk men de drar inte igång ordentligt... Sååå störigt. Hur går det för er andra. ?

• Casslo08

Här är det lugnt. Är sjukt trött och har ont i ryggen efter att ha gått upp och ner för backar på djurparken. Ska mysa ner mig i soffan framför tvn och ha det skönt! 

• Aapple

Alla verkar ju vara på gång. Jag vill få detta överstökat nu. Några tips för förslag. Har tid hos bm om 10 dagar om jag inte fött innan. Men hoppet verkar ute

• busbajsen
    plussa skrev 2013-07-13 22:13:55 följande:
    Jo men de menade att om jag hade så mkt sammandragningar, hade 3-4 på 10 min, och inte öppnade mig så kunde jag få bricanyl så livmodern fick vila lite. Nu har jag igen och mensvärk men de drar inte igång ordentligt... Sååå störigt. Hur går det för er andra. ?

Ok då förstår jag. Här har vi kört färdknäppen igen och hoppas att värkarna håller i sig den här gången.
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?