• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

oldy skrev 2013-10-23 21:05:53 följande:
    Jag blöder en del ikväll & mensvärk på det. Men det kanske är mens, får "hoppas" det :)

Planerar ni täta barn???
  • fru mia
    oldy skrev 2013-10-24 18:47:31 följande:
    När jag hoppades på mens menade jag att det är bättre att det är mens än att nåt inte står rätt till :)

Såklart :) Min hjärna arbetar lite långsamt ibland :)
  • fru mia
    Stora My skrev 2013-10-25 18:39:21 följande:
    Min pojke växer så det knakar - 60 cm lång och 5600 gram. Kinderna blir bara rundare och gosigare för var dag.

Oj vad han växer! Skönt att dom har lite att ta av om dom blir sjuka :)
  • fru mia

Har inte heller så mycket mjölk kvar, blir mest tröstamning. Borde ta tag i träning men just nu känner jag mig som en slutkörd tre barns mor. Batterierna har liksom tagit slut. Har också 8 kg som ska bort!

• fru mia

Hej allihopa! De är lugnt här på helgerna, verkar som alla har fullt upp :) Nån som vet var man kan köpa dreggellappar på nätet, måste nog skaffa minst 10st! Ikeas kunde man inte beställa på nätet..

• fru mia

Hittar enstaka men vore bra med storpack, ska kolla ellos! Tack för tipset!

• fru mia
    Sara H skrev 2013-11-04 15:44:15 följande:
    Fru Mia: på pleasemum.se kan man beställa 5 dregglisar (av märket Pippi, de är jättebra tycker jag) för 100:- Har beställt en omgång till Tor, men ska beställa en till. De går verkligen åt.

De va billigt!!!
  • fru mia

Idag har jag varit på efter kontroll, skönt att ha det avklarat! Lillan är redan 12 veckor... känns som att energin är påväg tillbaka så snart blir det skärpning med träning & kost ( gå längre än till bilen & skippa alla kakor) tränar ni?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?