• Anonym

min mamma är gravid

Igår fick jag veta att min mamma är gravid. Hon är 47 år!!!! Det är ju pinsamt!!! Alla mina kompisar kommer ju undra varför jag får ett syskon när jag är 16? Det är äckligt! Ingen annans mamma är så gammal och gravid. Det är synd om bebisen också, jag kommer ju vara 16år äldre? Jag har redan 2 syskon, jag vill inte ha fler. 

Jag tycker du har blivit lite fet på sista tiden”, ”Du borde akta din vikt lite, jag tycker du är så framtung” eller ”Är du helt säker på att det inte är två? Sa jag. Då blev min bonuspappa sur och sa att man inte fick säga så till en gravid kvinna .Det är verkligen inte enkelt för andra att förhålla sig till gravida, - Kommenterar du att magen är liten är det fel. Säger du att magen är stor, är du så dum. Och säger du att den gravida ser bra ut, så är det inte snällt att ljuga. Och säger du att den gravida ser sliten ut så borde du bara springa din väg. Det bästa är om du inte säger någonting, så den gravida kan låsa in sig på toaletten och gråta över att ingen visar intresse!
  • Svar på tråden min mamma är gravid
  • Anonym
    Jag är jag du är du skrev 2013-02-09 20:28:39 följande:

Det som skrivs av TS är väldigt likt Molly eftersom även BUP nämns......
    Vem är molly? Jag heter Isa
  • Lindsey Egot the only one

Min dotter var 15 år. Hon säger nu att lillebror är det bästa som hänt henne. Men hon hade en kompis som fick en lillebror två månader efter att hon fick en lillebror.

• Coxia
    Anonym skrev 2013-02-10 01:25:56 följande:
    Vem är molly? Jag heter Isa
    Om du inte är mollyhedlöf så sök på det i sökfunktionen uppe på sidan. Ni har otroligt mycket gemensamt och henne kan det då vara en god idé att snacka lite med. 
  • The Doctor

Varför är du så missunnsam?

Vi ärver inte jorden från våra föräldrar utan vi lånar den av våra barn.
  • Anonym
    Helenmedh skrev 2013-02-10 14:53:22 följande:
    Brukar din mor lyfta ner dig från hyllor?
    haha va? jag är 16? Bråkar inte alls ofta med mamma
  • Anonym
    Coxia skrev 2013-02-10 10:01:07 följande:
    Om du inte är mollyhedlöf så sök på det i sökfunktionen uppe på sidan. Ni har otroligt mycket gemensamt och henne kan det då vara en god idé att snacka lite med. 
    Haha tror inte vi kan hjälpa varandra? Förlåt men den tjejen värkar helt övedriven, slår sin mamma när hon är gravid läste jag. Där går gränsen
  • Anonym

Molly, Molly, Molly Molly mus! :P

• fucking ew

Min mamma är också det. är 16 blir så äcklad asså vill inte ha ett syskon speciellt inte när hon heller är så gammal. alla mina kompisar tycker de fett skumt o hon kommer va mamma ledig i fem år o va hemma konstant. de så pinsamt jag fattar verkligen dig

• Anonym (Frida)

Min moster var 46 när hennes yngsta barn föddes. Storasyskonen var 13-28 år gamla och några av de äldsta hade redan egna barn. Vi alla blev förvånade med tanke på att hon var så ung när hon fick sina första barn och vi trodde att hon och hennes man var klara med att skaffa barn (de var redan en stor familj till att börja med), sen fick de helt plötsligt en helt frisk sladdis.

Grattis till syskonet ts, hoppas din mamma och syskonet mår bra. Var snäll mot din mamma.

• Anonym (M)
    Anonym (Frida) skrev 2024-10-11 20:49:11 följande:

Min moster var 46 när hennes yngsta barn föddes. Storasyskonen var 13-28 år gamla och några av de äldsta hade redan egna barn. Vi alla blev förvånade med tanke på att hon var så ung när hon fick sina första barn och vi trodde att hon och hennes man var klara med att skaffa barn (de var redan en stor familj till att börja med), sen fick de helt plötsligt en helt frisk sladdis.

Grattis till syskonet ts, hoppas din mamma och syskonet mår bra. Var snäll mot din mamma.

Tråden är 11 år gammal och ts har förhoppningsvis föyttar hemifrån för länge sedan. 
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2024-10-11 20:52:26 följande:
    Tråden är 11 år gammal och ts har förhoppningsvis föyttar hemifrån för länge sedan. 

Jaha?
    "Problemet" existerar fortfarande.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2024-10-12 06:40:15 följande:

Jaha?
    "Problemet" existerar fortfarande.
    Inte direkt. 
Svar på tråden min mamma är gravid