• DalboForEver

Islamiseras sverige?

en fråga som jag vill ta upp är om sverige verkligen islamiseras.
    eller kanske sverige globaliseras. att erbjuda blanketter översatta till andra språk är globalisering.
    men detta gäller självklart inte om det översätts till arabiska för då är det islamisering.

Scooby Doo partiet påstår att det sker en stor islamisering i sverige.
    kanske ser de spöken överallt som vi vanliga inte ser.

vart i sverige tvingas vi underkasta oss islams lagar?
    har gått in i ett flertal muslimska butiker utan slöja och kunnat handla utan problem.

ska man kunna tvinga muslimer att besöka kyrkor, simhallar.
    ska man kunna tvinga jehovas vittnen att ge blod samt att äta blodpudding, delta i julfiranden och skolavslutningar.
    ska man kunna tvinga judar att äta svinkött.

är valfriheten att slippa delta en islamisering?

Scooby Doo partiet anser att sverige inte ska låta muslimerna ha mosker att gå till utan de ska helt enkelt inte få ha någon samlingspunkt alls. de vill isådannafall aveckla religonsfriheten vi har i grundlagen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Islamiseras sverige?
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-08-02 23:11:39 följande:

Om en person reflexmässigt kallar kritik mot islam för "islamofobi" och "muslimhat" så får åtminstone jag dåliga vibbar. 

Vet inte hur det är med dig...

Ja inte fan är det definitionen av islamism i alla fall. Du hade altså inte mer?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Rataxes
    KillBill skrev 2018-08-02 23:14:18 följande:
    Ja inte fan är det definitionen av islamism i alla fall. Du hade altså inte mer?
    Det var ett exempel. Tänker inte sitta och skedmata dig med mer. 
    någon blev visst bajsnödig av ett citat från Leif GW Persson. Ja du vet själv vem du är
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-08-02 23:15:14 följande:

Det var ett exempel. Tänker inte sitta och skedmata dig med mer. 

Nu var det ju inget exempel och det blir tydligare och tydligare att du bara är ute efter att kränka.
  • Rataxes
    KillBill skrev 2018-08-02 23:19:44 följande:

Nu var det ju inget exempel och det blir tydligare och tydligare att du bara är ute efter att kränka.

Kränka någon som inte är på forumet? Är du på riktigt?
    någon blev visst bajsnödig av ett citat från Leif GW Persson. Ja du vet själv vem du är
  • Rataxes
    KillBill skrev 2018-08-02 23:14:18 följande:

Är det förresten du som är upphovshen till definitionen av islamism?
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-08-02 23:20:57 följande:

Kränka någon som inte är på forumet? Är du på riktigt?

Du kallar en utpekad kvinna på ett publikt forum för islamist. Självklart kan det ses som en kränkning.
  • oanonym
    KillBill skrev 2018-08-02 23:37:08 följande:

Du kallar en utpekad kvinna på ett publikt forum för islamist. Självklart kan det ses som en kränkning.

Så kanske det är. Tänk på alla som blivit kallad rasister här. Till och med jag har blivit det, men jag förstod inte riktigt varför. Dock kände jag mig inte kränkt.

Jag har inte följt denna tråd om bloggaren/bloggerskan, men verkar detta stämma på den personen: Gemensamt för islamistiska grupper är att de menar att islam är en objektiv sanning med ett lagsystem som är den enda samhällsordning som förmår upprätta ordningen.?

I så fall är nog personen islamist.
  • Johan H
    DalboForEver skrev 2013-02-06 17:52:48 följande:

en fråga som jag vill ta upp är om sverige verkligen islamiseras.
    eller kanske sverige globaliseras. att erbjuda blanketter översatta till andra språk är globalisering.
    men detta gäller självklart inte om det översätts till arabiska för då är det islamisering.

Scooby Doo partiet påstår att det sker en stor islamisering i sverige.
    kanske ser de spöken överallt som vi vanliga inte ser.

vart i sverige tvingas vi underkasta oss islams lagar?
    har gått in i ett flertal muslimska butiker utan slöja och kunnat handla utan problem.

ska man kunna tvinga muslimer att besöka kyrkor, simhallar.
    ska man kunna tvinga jehovas vittnen att ge blod samt att äta blodpudding, delta i julfiranden och skolavslutningar.
    ska man kunna tvinga judar att äta svinkött.

är valfriheten att slippa delta en islamisering?

Scooby Doo partiet anser att sverige inte ska låta muslimerna ha mosker att gå till utan de ska helt enkelt inte få ha någon samlingspunkt alls. de vill isådannafall aveckla religonsfriheten vi har i grundlagen.

Rätt roligt när man läser kommentarer och nyheter kring invandring och feminism. De roliga är att man läser ganska ofta. Citerar. "Ha ha du vill ha fri invandring åk till Sverige de nya rape-landet, de nya muslimska kalifatet." " Omg vilka stolpskott som bär pussy-hats finns ganska många dumma feminist idioter i Sverige." " Sverige tillåter böneutrop gratiis Sverige snart sharia lag nära dig". 
    Detta är bara några axplock.kan citera 100 tals fler. Alltid är de Sverige som används i varnade syfte kring invandring och feminism inte Spanien, Inte Belgien inte Norge, Inte Polen utan just Sverige. Vi svenskar bör nog tänka till hur andra ser på Sverige. Jag tror inte vänster folket inser hur illa Sverige är ställt och hur andra ser på Sverige. 
  • Johan H
    Johan H skrev 2018-08-03 01:19:37 följande:
    Rätt roligt när man läser kommentarer och nyheter kring invandring och feminism. De roliga är att man läser ganska ofta. Citerar. "Ha ha du vill ha fri invandring åk till Sverige de nya rape-landet, de nya muslimska kalifatet." " Omg vilka stolpskott som bär pussy-hats finns ganska många dumma feminist idioter i Sverige." " Sverige tillåter böneutrop gratiis Sverige snart sharia lag nära dig". 
    Detta är bara några axplock.kan citera 100 tals fler. Alltid är de Sverige som används i varnade syfte kring invandring och feminism inte Spanien, Inte Belgien inte Norge, Inte Polen utan just Sverige. Vi svenskar bör nog tänka till hur andra ser på Sverige. Jag tror inte vänster folket inser hur illa Sverige är ställt och hur andra ser på Sverige. 
    Kort och gott sammanfattat. Andra länder skrattar åt svensk invandring och feminism. Tycker vi generellt är korkade och naiva. Känns härligt att omvärlden ser så på oss.
  • KillBill
    Johan H skrev 2018-08-03 01:19:37 följande:

Det där säger mer om dig och dina surfvanor. om du slutar att surfa på högerextrema och främlingsfientliga sajter/youtubekanaler så slipper du problemet.

Svar på tråden Islamiseras sverige?