• DalboForEver

Islamiseras sverige?

en fråga som jag vill ta upp är om sverige verkligen islamiseras.
    eller kanske sverige globaliseras. att erbjuda blanketter översatta till andra språk är globalisering.
    men detta gäller självklart inte om det översätts till arabiska för då är det islamisering.

Scooby Doo partiet påstår att det sker en stor islamisering i sverige.
    kanske ser de spöken överallt som vi vanliga inte ser.

vart i sverige tvingas vi underkasta oss islams lagar?
    har gått in i ett flertal muslimska butiker utan slöja och kunnat handla utan problem.

ska man kunna tvinga muslimer att besöka kyrkor, simhallar.
    ska man kunna tvinga jehovas vittnen att ge blod samt att äta blodpudding, delta i julfiranden och skolavslutningar.
    ska man kunna tvinga judar att äta svinkött.

är valfriheten att slippa delta en islamisering?

Scooby Doo partiet anser att sverige inte ska låta muslimerna ha mosker att gå till utan de ska helt enkelt inte få ha någon samlingspunkt alls. de vill isådannafall aveckla religonsfriheten vi har i grundlagen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Islamiseras sverige?
  • KillBill
    Tom Araya skrev 2018-08-01 19:58:23 följande:

Jag har läst, det är en muslimsk twittrare som påstår det, utan att ange någon som helst grund eller källa.

Då har du inte läst noggrant eller undvikit att följa hela tråden.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Tom Araya
    KillBill skrev 2018-08-01 20:02:30 följande:
    Då har du inte läst noggrant eller undvikit att följa hela tråden.
    Jag har läst allt på sidan. Var det någonstans jag skulle klickat mig vidare på där borde du ha upplyst mig om det.

Nåväl, jag provade att klicka mig vidare till andra tweets av samma person.
    Måhända är hennes påståenden sanna (inte direkt bevisat, men indicier finns), men de är också starkt färgade av hennes åsikter som muslim om islamkritik. Exempelvis påstås en historia om en kvinnlig omskärelse inte bara vara påhittad, utan även osann (påståendet omfattar även företeelsen som sådan).
  • Rataxes
    Tom Araya skrev 2018-08-01 19:12:04 följande:
    Vilken är källan och undersökningen bakom påståendet?
    Jag vill gärna ha en direktlänk till källan. Tänker inte sitta och gå igenom flera sidor hos en bloggare som utmålar alla som törs ifrågasätta islam som islamofober och muslimhatare och mer eller mindre kallar Bassam för nazist. 
    någon blev visst bajsnödig av ett citat från Leif GW Persson. Ja du vet själv vem du är
  • Tom Araya
    Rataxes skrev 2018-08-01 21:44:28 följande:
    Jag vill gärna ha en direktlänk till källan. Tänker inte sitta och gå igenom flera sidor hos en bloggare som utmålar alla som törs ifrågasätta islam som islamofober och muslimhatare och mer eller mindre kallar Bassam för nazist. 
    Det finns ingen annan källa, det är twittraren som KillBill länkar till som är källan till påståendet.

I ett annat twitterinlägg skriver hon att hon avslöjat Bassams trollande genom att hon ser samma skrivfel i olika inlägg från olika konton.
  • Rataxes
    Tom Araya skrev 2018-08-01 22:10:21 följande:
    Det finns ingen annan källa, det är twittraren som KillBill länkar till som är källan till påståendet.

I ett annat twitterinlägg skriver hon att hon avslöjat Bassams trollande genom att hon ser samma skrivfel i olika inlägg från olika konton.
    Det finns således ingen källa annat än i den islamistiska bloggarens, och Killbills fantasi. 

Inte särskilt förvånad. 
    någon blev visst bajsnödig av ett citat från Leif GW Persson. Ja du vet själv vem du är
  • KillBill
    Rataxes skrev 2018-08-01 22:14:02 följande:
    Det finns således ingen källa annat än i den islamistiska bloggarens, och Killbills fantasi. 

Inte särskilt förvånad. 

Du tycker inte att det är märkligt att Bassam för några år sedan skrev att han blev trakasserad under sin kristna uppväxt medan han idag hävdar att han är förföljd efter att som vuxen ha lämnat sin muslimska familj?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Tom Araya
    Rataxes skrev 2018-08-01 22:14:02 följande:

Inte särskilt förvånad. 
    Samma twittrare har också avslöjat att Bassam ljugit om sin bakgrund, att han är kristen irakier, men påstått sig ha en muslimsk bakgrund.
    Detta talar om möjligt ändå mot Bassam och för denna twittrare i frågan om trovärdighet.
    Men man kan ändå inte bortse från varningsklockan hennes religiöst färgade åsikter utgör...
  • Rataxes
    Tom Araya skrev 2018-08-01 22:22:32 följande:
    Samma twittrare har också avslöjat att Bassam ljugit om sin bakgrund, att han är kristen irakier, men påstått sig ha en muslimsk bakgrund.
    Detta talar om möjligt ändå mot Bassam och för denna twittrare i frågan om trovärdighet.
    Men man kan ändå inte bortse från varningsklockan hennes religiöst färgade åsikter utgör...
    Källan till det är 

TADAAA

Den islamistiska bloggerskan. 
  • Rataxes
    KillBill skrev 2018-08-01 22:18:57 följande:

Du tycker inte att det är märkligt att Bassam för några år sedan skrev att han blev trakasserad under sin kristna uppväxt medan han idag hävdar att han är förföljd efter att som vuxen ha lämnat sin muslimska familj?

Du verkar veta mer om Bassams bakgrund än Bassam själv?
  • Tom Araya
    Rataxes skrev 2018-08-02 22:03:09 följande:
    Källan till det är 

TADAAA

Den islamistiska bloggerskan. 
    Det lär dock komma från hans egna bloggar och borde vara kontrollerbart.
Svar på tråden Islamiseras sverige?