Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Stort grattis
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hur går de för er andra här? BIM +4 idag. Molvärk/mensvärk till max..men så har det varit nu sen ett par efter äl. Nu går de bak i ryggen och jag hae mått illa idag. Men det brukar jag även köra nnär jag ska ha mens. Jag kommer testa igen i veckan om mensen ej kommit.
Håller också med. Och visst är det så typiskt att man ser bebisar och gravida över allt?! Tänker på er här som inte testat positivt men ändå inte fått mens. Och ni som fått mens. Ni som har problem sen skrapning el mf. Jag fick min mens nyss :'( 5 dagar efter BIM. Som tussies säger skönt på ett sätt då jag vill ha kroppen i rätt cykel igen. Men jag hade så mkt lika syptom som i dec när jag blev gravid. Nu vill jag lära mig slappna av tänka att det blir när det blir. Inte känna paniken. Men jag kan inte :'( nu börjar en ny lång väntan igen.... Kram till er alla känns så skönt att vi har varandra här
Haha Jeffa men jag förstår exakt vad du menar. Man ser bara gravida magar bebisar och läser om alla som får sina barn överallt. Det e riktigt jobbigt. Jag kan inte heller låta bli att tänka på vart jag skulle varit i vilken v osv om mf inte kommit. Men jag hoppas o ber o önskar att många av oss kan plussa nu i februari
Hej på er hur har ni det?
har en fråga om någon vet.
Fick ju min mens fem dagar senare denna månaden,första mensen efter mitt mf.
Jag brukar blöda 4 dagar och sen e det stopp tvärt.
Efter 4 dagar slutade det nu också MEN jag haft sånt brunt/rosa nu i 2 dagar när jag torkar mig och jag får andv trosskydd.
Detta brukar jag aldrig ha bara undrar bad det kan vara?
Är lite orolig nu så cyklen inte har hamnat rätt ändå?!
trodde inte ett så pass tidigt mf i v 5+1 kunde ställa till det nåt nämnvärt med kroppen.
kram på er!