![nenne31](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Stort GRATTIS håller alla tummar och tår <3Rue skrev 2013-06-20 07:34:28 följande:Hej! Tagit en liten paus härifrån och kommer inte vara speciellt aktiv framöver heller tror jag men tänkte bara säga att jag precis plussat igen! Fick pergotime utskrivet för att stärka upp ägglossningen och det funkade på första försöket😄. Nu börjar oron igen. Men SKA gå vägen denna gången.
-
Hej tjejer hur har ni det?
Imorgon går jag in i vecka 12 (13).
Har KUB imorgon bitti och e ganska nervös.
Livrädd nåt ska vara fel nu när man väll kommit så här långt.
Ni får gärna hålla tummarna.
Tänker på er allihopa här inne...kramen -
Hej Tjejer allt var bara bra idag :)
Fick jätte bra på KUB så det är en frisk mkt livlig bebis där inne som både ställde sig upp och försökte slå kullebytor haha :)
12+2 idag så längre än jag trodde :) -
Fy jag lider med er som fortf inte lyckats och som mår så dåligt :(
Tänker på er och hoppas snart det ska gå vägen för er alla <3 -
Hej tjejer tittar in emellanåt och tänker på er och håller alla tumamr för er som kämpar.
Jag gick in i vecka 18 idag (19) och det känns super att ha kommit så här långt.
Men jag har perioder av oroligheter fortf,spec om jag ej kännt bebis på 1-2 dagar.
Men det e ju fortf tidigt att känna av jätte mkt och ofta.
Jag har mkt sammandragningar,mkt kraftig foglossning så jag knappt kan gå,gått på olika antibiotika kurer för bla uvi.
Men såg lill* på ultraljud i onsdags kväll och då va allt bra iaf.
Har RUL om 9 dagar då ska vi se vem som bor där inne :)
Tror det är en liten tjej.
Kramar till er alla
-
Hej tjejer såg tråden varit tyst ett tag men att det sen skrevs nu.
Jag tänker på er här och kikar in ibland även om jag inte e så aktiv här i tråden.
Jag lider verkligen med alla er som fortf kämpar och inte plussat.
det gör så ont i mig verkligen.
Jag hoppas ni alla snart får ert plus och att bebis vill stanna kvar.
Ingen ska behöva gå igen sånt här.
Anonym Jj grattis :)
Själv är jag i vecka 21 + idag och väntar en liten kille.
många stora kramar till er alla -
Oj grattis :DRue skrev 2013-09-16 12:15:09 följande:Inne ibland och läser och hejar på er. V 18 med tvillingar nu. Tog över två år för oss innan denna graviditeten, ett missfall på vägen. Blev gravid igen månaden innan mitt bf för den graviditeten. Så även jag vet hur väntan kan gräva i en och hur ont det gör när "alla" andra blir gravida. Håller alla tummar för att det snart är er tur!
vet du vem som bor i magen el ni ska ej ta reda på det? -
Ser med ett svagt streck hoppas :D
-
Uppd oss imorgon :)
Här e jag i vecka 25 idag.
har fått alla krämpor möjliga och får inte sova nåt.
Har en livlig gosse i min mage <3 -
Stort grattis och håller alla tummar och tår för dig nu <3Juronjaure skrev 2013-10-12 10:43:03 följande:Jag fick ett plus igår!!! Hur vågar man nu tro att detta ska gå bra, efter två missfall...? Positivt är att båda gångerna tidigare har jag blött redan kring BiM. Det gör jag inte nu. Har inte ont heller. Hoppas, hoppas, hoppas!!!
-
Hur många mf har du haft?Juronjaure skrev 2013-10-13 08:44:41 följande:Tack ska ni ha!!!
Men. NU blir jag toknojig... Det här med sex... Låter säkert jättefånigt, men vågar man ha sex tidigt i graviditeten när man verkar ha ökad benägenhet att få missfall??? Jag vet inte om det kan påverka, men det känns ju som att det BORDE kunna påverka om muskler och sånt rörs runt där nere... Jag vet inte. Vad tror ni?
har man haft upprepade mf ska man undvika sex de första 12 veckorna.
Men detta e nåt läkaren brukar berätta.
jag fick besked att sex INTE kan skapa mf.
Men har man haft upprepade mf vet jag att det sägs man ska undvika sex i början.
Men hör som sagt efter med en läkare.
-
Här går det bra :)
Men har en mkt jobbig graviditet.
Vecka 31+3 idag och jag har fått snitt beviljat den 3/1-2014 i vecka 37+5.
ca 6 veckor kvar längtar massor :D
Hur mår ni andra?
tintinigbg: Kan ju va en nidblöddning? Kan man få när ägget fäster,el så e det av äl du små blöder. -
Jag som startade tråden här vill bara önska er all lycka som försöker fortf <3
Min gosse kom med planerat snitt den 3/1 och allt gick perfekt.
Han vägde 3225 g och va 52 cm lång.
Föddes i vecka 37+5.
En snäll men bestämd liten kille :)
Kram på er -
Ja det avr ett tag sen man startade denna tråden :)
Min lille blir 6 månader (!) nästa vecka. Jisses var tog tiden vägen?
Saknar längtan efter pluset och gravid magen massor.
Kram på er alla