Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Mirella85: jag svarar här ist för i bimtråden :) annars bubblar man kanske gärna på där ;)
Nja, hade medicinsk missfall den 29
Mirella85: jag svarar här ist för i bimtråden :) annars bubblar man kanske gärna på där ;)
Nja, hade medicinsk missfall den 29
blödde 3 veckor så har varit blödningsfri nu i 16 dagar. Så jag väntar på äl, mens eller grav helt enkelt! Ligger varannan dag, så vem fasen vet. Inte jag iaf! Flytningar är det jag dras med. Yeyh. Pft. Skit e det :/
JAG TROR FAN ATT JAG FÅTT MIN MENS!!! Det är bra. För då blir det väl äl som är nästa steg..! Bra bra bra! Mens suger men det känns ändå Okej så här efter missfallet och allt. Få börja om..!
Återkommer imorn. Mens för mig brukar vara lika med MASSIV smärta, nästintill sjukskrivning.
Känns bra..ändå. Trots att det är mens och inte grav..!
One could only hope :)
Lägger om mig i BIM-listan sen för Mensen är definitivt här!
MARSIPANPRINSESSA: ska ni vänta en mens?
Jag trodde att jag var okej. Men när en kollega på jobb gjorde ivf i fredags och bara går o väntar så blev jag chockat ledsen och avis. Hon har försökt bli gravid länge och detta är första ivf så inte sp att hon inte förtjänar!! :) givetvis. Men! Jag gråter i bilen på väg hem. Gjort sen i måndags. Idag gör jag inte det för Mensen kom och med det ett hopp om äl och att börja försöka igen
Jeffa: du kan ge en syrlig kommentar om hon klagar på. Bara för att man är gravid så kan man inte sluta tänka på andra.
Typ om hon klagar så kan du säga "yepp, jag förstår att det är jobbigt. Eller vänta. Det gör jag ju inte. Skulle varit där du är.men. Nepp. Men visst. Tack för påminnelsen"
Angel8006: Du har rätt att bara arg och ledsen! Alla gånger..men det går över. Bitterheten pch känslan av att bli lurad och sviken av livet finns där mer eller mindre hela tiden.
Hur gamla är ni du och din man?
Var han glad över att vara gravid då?
Ta upp det om det betyder så mycket för dig! Tycker jag iaf..!
Jag räknade också från det att klumparna började komma och jag fick mens 31 dagar efter det, blödde drygt en vecka innan det kom ut klumpar..! Börjat med äl-test idag, är mensdag 5 idag! Hoppas på en dunderägglossning som leder till världens bästa sak! En lyckad grav med lyckats slutresultat :)
När var det du skrapades? Om du är orolig så bör du kolla upp det, så slipper du gå runt att oroa dig..!