Inlägg från: mmjonsson |Visa alla inlägg
  • mmjonsson

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Jag testade neg på gravtest i måndags, ett känsligt test, så mina hormoner är nere dit de ska..!

• mmjonsson

Asbra :) men! vad händer nu? Överger vi denna tråd för den nya? Eller den nya är BARA bim, inte tankar??

• mmjonsson

Jag tänkte precis på det.. För jag började blöda en tisdag men det var inget missfall. På fredagen visade det sig att fostret var dött, på lördag blev jag igångsatt. Då borde väl EGENTLIGEN den första dagen för mitt mf vara på lördagen? Då började jag blöda rejält men det kom inte ut förrän på måndagen..hmm..annars blir min bim nu fyra dagar efter..hmmm...! Vad säger ni brudar?

• mmjonsson

Men för min del är det lugnt att det inte blir något..inte nu direkt efter, men nästa gång ska det bli bra och rätt och allt ;)

• mmjonsson
    varmland skrev 2013-01-22 10:06:19 följande:
    Vet ju om infektions risken, men har ju nu under ganska många dagar bara kommit blir lite ljusrosa när jag torkar mej. Men kanske dumt.

Jag hade själv äl samtdiigt som jag blödde, det kändes så iaf. Men infektionsrisken är hög. En infektion kan ställa till med mycket problem. Hade det varit jag hade jag v'ntat en månad till nästa omgång...!
  • mmjonsson

Ingen mens för mig heller ännu..men när jag tänker efter så ficka jg inte klumpar förrän några dagar senáre feter jag fått cytotec..så om jag ska räkna det som senaste mensdag, så innebär det att mensen ska komma till helgen. Men vem vet! Vi sexar iaf på varannan dag och jag tar äl-test den andra dagen och hittills har jag inte sett en glad gubbe..! Kanske kan vara bra med en mens ändp..jobbigt med ovetskapen om jag haft äle ller inte..! Svårt att beräkna när det inte ´är mens liksom.. it SUX..! men sen är frågan, kommer inte mensen till helgen då känns det som att jag borde ta ett gravtest..inte för att jag tror att det blivit något, men ändå!

• mmjonsson
    Marsipanprinsessan skrev 2013-01-23 11:35:53 följande:
    Min äldsta son fyller år på nyårsdagen. Han blir inte direkt bortglömd, men jag kan uppleva att släkten snålar med presenter. I år har han knappt fåt nåt av varken ff eller mm. Verkligen ingenting. Han blir dock inte bortglömd, alla grattar och sådär, det är nog mer jag som vuxen som ser att folk liksom...snålar osv. :-0 Jag bryr mig dock inte alls om när ett eventuellt nästa barn kommer. Hen (första gången jag skriver det hahaha) får komma på nyårsafton om det är så. Att våra familjer snålar är nog rätt typiskt dem överlag, det behöver inte alls bli så!! Jag hade så gärna velat ha en bebis född -13. Nu har tyvärr allt bråk med föräldrarna gjort mig trött och less. Vi har i princip brutit kontakten och på ett sätt känns det skönt. Nu kan jag planera barn som jag vill utan att mötas av raseriutbrott. Kommer nog försöka tajma äl i mån av tid, skrapas i övermorgon och efter det hoppas jag att denna skiten är över. Hittills suger januari FETT. Förlåt allt negativt gnöl.

Ja hur mår du nu, i övermorgon skrapas du ja..har du fortsatt och blöda hela tiden nu? några symptom? neg grav? TUSEN FRÅGOR
  • mmjonsson

Grattis!

Frågan är. Om jag hade äl en lördag och vi ligger en tisdag då borde det väl vara för sent?

Det var väl i satan att man skulle blöda så länge..?! Men om jag testat äl-test varannan dag och inget har visat plus då kan jag väl ändå inte ha haft en äl? Eller är det vanligt tror ni att man missar den glada gubben kanske?!

Massa frågetecken :) tror att min massiva trötthet sätter griller i hjärnan på mig..! Vill så gärna vara gravid igen så man tolkar in varje grej..samtidigt som jag faktiskt inte tror att jag kunnat bli gravid..! Bara sexat varannan dag sen förra tisdagen..!

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?