Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Jag testade neg på gravtest i måndags, ett känsligt test, så mina hormoner är nere dit de ska..!
Jag testade neg på gravtest i måndags, ett känsligt test, så mina hormoner är nere dit de ska..!
Asbra :) men! vad händer nu? Överger vi denna tråd för den nya? Eller den nya är BARA bim, inte tankar??
Ah! Check! Då kör vi pratet här och enbart bim där :)
Jag tänkte precis på det.. För jag började blöda en tisdag men det var inget missfall. På fredagen visade det sig att fostret var dött, på lördag blev jag igångsatt. Då borde väl EGENTLIGEN den första dagen för mitt mf vara på lördagen? Då började jag blöda rejält men det kom inte ut förrän på måndagen..hmm..annars blir min bim nu fyra dagar efter..hmmm...! Vad säger ni brudar?
Ha, jo det hade ju varit trevligt men det känns inte rimligt :)
Men för min del är det lugnt att det inte blir något..inte nu direkt efter, men nästa gång ska det bli bra och rätt och allt ;)
Ingen mens för mig heller ännu..men när jag tänker efter så ficka jg inte klumpar förrän några dagar senáre feter jag fått cytotec..så om jag ska räkna det som senaste mensdag, så innebär det att mensen ska komma till helgen. Men vem vet! Vi sexar iaf på varannan dag och jag tar äl-test den andra dagen och hittills har jag inte sett en glad gubbe..! Kanske kan vara bra med en mens ändp..jobbigt med ovetskapen om jag haft äle ller inte..! Svårt att beräkna när det inte ´är mens liksom.. it SUX..! men sen är frågan, kommer inte mensen till helgen då känns det som att jag borde ta ett gravtest..inte för att jag tror att det blivit något, men ändå!
Grattis!
Frågan är. Om jag hade äl en lördag och vi ligger en tisdag då borde det väl vara för sent?
Det var väl i satan att man skulle blöda så länge..?! Men om jag testat äl-test varannan dag och inget har visat plus då kan jag väl ändå inte ha haft en äl? Eller är det vanligt tror ni att man missar den glada gubben kanske?!
Massa frågetecken :) tror att min massiva trötthet sätter griller i hjärnan på mig..! Vill så gärna vara gravid igen så man tolkar in varje grej..samtidigt som jag faktiskt inte tror att jag kunnat bli gravid..! Bara sexat varannan dag sen förra tisdagen..!