Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Det där med cyklar har jag också tänkt på.. Återgår kroppen vanligtvis till sin gamla cykel efter något sådanthär?
Det där med cyklar har jag också tänkt på.. Återgår kroppen vanligtvis till sin gamla cykel efter något sådanthär?
Marsipan: men klumpar är ju bra!! Det man vill få ut ju!
Jag tänkte testa med clearblues gravtest imorrnbitti för att se hur läget ligger till..lika bra. Nu har det bara handlat om ett satans väntande
Jag blöder fortf från missfallet så jag har inte en blekaste aning när jag har bim :/
Men om min cykel är samma som innan ( tvivlar på det) då ska jag ha bim den 20/1!
Kan fylla på det men.. Tror jag kan hålla mig ovetande tills den bemödar sig att komma OM den kommer ;)
Skriver från mob! Kan inte kopiera då såg jag.. Får bli när jag kommer till en dator :)
Anonym, tack för den solskenshistorian :)
Jag var ledsen hela tiden de första två veckorna, vi isolerade oss också, jag bara satt och stirrade. Kunde ligga i sängen timme efter timme och bara stirra på bjälkarna. Och grät o duschen..:(
Men nu för var dag ser jag framåt mot att gå på det direkt och låta ödet bestämma. (Bra denna gången då)
Men tänker jag på hur det kunde varit om jag fortsatt vara gravid då blir jag helt lamslagen eller bara tanken att jag var gravid så jag försöker förtränga alla känslor jag minns som var så härliga, går ner mig helt annars..!
Hjälper det att sysselsätta dig kanske MARIA
Men jissenes..oj vad du gjorde rätt i att säga emot. Om jag skulle ha en åsikt så skulle jag säga, skicka inga blommor och antingen ignorera henne helt ( kanske svårt att bryta med sin mamma ;(...) eller säga att du var ledsen att hon inte ringt. Inte arg utan bara riktigt riktigt ledsen och att hon sa så som hon gjorde om graviditeten..
Men jissenes..oj vad du gjorde rätt i att säga emot. Om jag skulle ha en åsikt så skulle jag säga, skicka inga blommor och antingen ignorera henne helt ( kanske svårt att bryta med sin mamma ;(...) eller säga att du var ledsen att hon inte ringt. Inte arg utan bara riktigt riktigt ledsen och att hon sa så som hon gjorde om graviditeten..
..
Du kan också ge det en tid och ignorera, inte svara och inte prata med henne, det gjorde mil vän i samma sits och efter någon månad försökte mamman lösa deras groll men sen slutade D på Samma sätt igen kort efter..hopplöst det där fallet..!
Inga barn. SJUKLIGT avundsjuka på er som redan har barn btw :( men bra för er givetvis! :)
Jag blöder fortf lite, snart tre veckor sen jag började blöda och två veckor sen jag fick tabletter som skulle få ut allt..
It sux, länge att blöda..
Återbesök på tisdag för att kolla läget *ber till allt som finns och är att allt är ute*