Inlägg från: mmjonsson |Visa alla inlägg
  • mmjonsson

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

En fråga; när kan man börja ha sex igen efter ett missfall? Är det när man slutat blöda eller en vecka efter man slutat blöda?

Har typ bara missfärgade flytningar nu, klassas det som att jag fortf blöder då??

Ska fråga gynekolog på tisdag men jag tänkte att någon här inne redan vet svaret!

• mmjonsson

Behöver komma igång!! Inta haft mornar sex på nästan tre månader nu med allt som varit och hänt, behöver komma på banan igen!!

• mmjonsson

Idag har jag inte haft några blödningar, men då jag ska till Gyn på tis så väntar vi till dess. Är inte allt ute får väl nästa steg bara att få ut det som är kvar (skulle kännas jobbigt när man ändå slutat blöda eget tre långa veckor :/) annars! Om allt ser bra ut så sexar vi på. Känns som att vi har att ta igen..!

Sen med äl vet jag inte..tänker att vi kör på så ofta vi vill och kanske en extra gång fram tills en ev mens (hoppas inte mens) och efter mens med äl-stickor. Men planen är ja att börja direkt. Jag känner inte för att vänta fler veckor till och att använda kondom nu skulle bara kännas så känslomässigt och fysiskt fel!
    Hemskt nästan..!

Själv??

• mmjonsson

Å! Jag testade clearblue veckoindikatorstest imorse, visade "inte gravid" det måste ju vara ett bra tecken? Och inget mer blod, nu mer URSÄKTA BILDEN normalfärgade flytningar. MEN! frågan är, är detta bombis på att allt rä ute eller kan det fortf sitta saker och häckla mig? Vill bara komma igång igen...!

• mmjonsson

ååå nervigt..! Imorrn är det min tur..:/ halv tio kommer dommen. UTE ELLER INTE UTE. Det känns så hemskt att återvända dit..Ingen bra upplevelse sist.. :(

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?