Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Hej!
Jag har precis gått igenom ett missfall..i V8. Var på ultraljud veckan innan och allt såg fint ut..
Började blöda lite den 25, den 28 fil jag ultraljud som visade att det inte fanns någon hjärtfrekvens..
Fick välja att vänta eller åka in till Gyn och få tabletter. Valde tabletter dagen efter. Lades in i lördags morgon, men inget hände med tabletterna, slutade med tre omgångar tabletter, mängder med morfin och en övernattning.
På nyår kom klumpar och de följande två dagarna. Idag har det minskat..
Har återbesök den 15 jan..som jag hoppas på att allt är ute..läste att någon här inne skrev att om man slutat blöda så är allt ute?? Jag fick beskedet att ett återbesök är viktigt för att se så att allt är ute..?
Så jävla hemsk känsla..vårt första försök på första barnet..
Jag har tagit blodförtunnande sprutor sen v.7 pga tidigare propp för 9 år sedan.
Nu är frågan när man ska köra igen? Och att våga bli gravid igen..jag är så nere och ledsen mest hela tiden..och det känns som att det enda som kan "bota" det är just en ny graviditet SOM GÅR BRA..!
Frågan är då, ni som varit på återbesök eller inte. Om man slutat blöda? Hur storm är risken att det fortf finns saker kvar??
Blött totalt 1,5 vecka nu då..
Kram på er alla och konstigt nog känns det så skönt att läsa era historier, det ger stöd om att man inte är ensam. Har en fantastisk sambo, men han blir så ledsen av att se mig ledsen.. :( särskilt när man själv är helt nere själv. Vi tog iaf oss igenom dagen idag med att riva ner alla julgrejer till förrådet, som BARA påminner om den underbara lyckan och den fruktansvärda sorgen :/