God morgon,
här har vi tagit en välbehövlig sovmorgon! Sambon kom hem igår med
en rejäl förkylning, så vi sov till kl 11...
Jag tror jag kände lillen både igår och idag. När jag låg på rygg igår morse så hade magen en konstig form,
den putade på högersida om naveln, det blev som en lutning uppåt från vänster till höger på magen. När jag la handen på magen så försvann puckeln efter en stund.
Imorse fick jag en liten bula straxt ovanför troskanten. Och samma sak igen, när jag la handen på så försvann den efter en liten stund. Funderar på om det kan ha varit lillen... Han ska ju vara nånstans runt 10-11cm nu, så det är väl inte helt omöjligt att man känner nåt.. Eller vad tror ni?
Bubbas - skönt att du fick prata med de igen! Ang vaginala så kan de ändå inte se nåt nu,
det är för tidigt. Se om du kan få boka in nåt i början på juni, då borde du vara nånstans runt 7-9v kanske.
Jag var ju iväg v7 och då kunde vi bara se ett hjärta som slog, men embryot var alldeles för litet för att synas.
Håller tummarna för dig, och kom ihåg att inte få en chock när du ser två hjärtan på skärmen :)
Jensan - du sätter ord på hur vi alla känt när vi fått MA. Jag har också funderat på vad som gick fel, om det var nåt jag gjorde kanske... Hur går det med ÄL, positiva än?