Försöka igen efter MA :/
Brunt när du snöt dig??
Det är nog ingen fara ska du se!
Jennie, det låter härligt, det är eran tur nu! :)
Brunt när du snöt dig??
Det är nog ingen fara ska du se!
Jennie, det låter härligt, det är eran tur nu! :)
Nej gumman, inte igen! Jag är såå ledsen <3
Kan inte ens föreställa mig hur ni mår nu.
Men vad bra att ni får hjälp direkt iaf!
Men tänk på att du har blivit gravid på två försök av två möjliga. Och med hjälpen nu i april så ska
du se att ni är snart gravida igen och DÅ kommer bebisen att stanna kvar!
Tack Jennie! Har inte känt av cystan nåt alls idag. Läste lite igår och verkar som att ibland spricker den
och ibland försvinner den av sig självt. Får väl hoppas på den senare för min del :/
Bruna klumpar här idag oxå, de var blandade med vanliga "gravid-flytningar" som ser
ut som snor typ...
Fan oxå, ska jag behöva gå iväg igen och göra VUL????
Nej, jag har inte pratat med de något mer sen jag var där i fredags.
Får ju bara en brun klump om dagen, och sen är det inget mer alls.
Har kvar alla symptom oxå.
Nej, har inte ont. Kommer molvärk några minuter på morgonen, men inget mer än så.
Ska på inskrivning idag så jag ska fråga min BM då om vad det kan vara.
Igår var vi på inskrivning hos BM, fick med mig papper ang blodprov inför KUB osv.
Imorse vaknade jag vid 6-tiden av att jag var superkissnödig. När jag reste mig ur sängen så
tänkte jag att jag nog redan har råkat läcka lite, trosorna var blöta.
Drog ner trosorna och satte mig på toa, tittade ner och trosorna var alldeles fulla med blod!
Ungefär som att jag hade fått mens under natten såg det ut, klarrött färskt blod!
Under dagen har det övergått till enbart brunt, och minskat rejält. Har haft trosskydd i två timmar nu och
det har bara kommit några få droppar.
Har fått ut 3st små klumpar, sett ut som bruna slemhinnor. Inte haft ont alls, bara lite molvärk i samband
med att slemklumparna kommit ut...
Så jag gör nog dig sällskap i missfallsträsket Bubbas <3
Åh Bubbas, jag beklagar sorgen!
En bekant till mig gick bort för några år sen i exakt samma olycka, låg under bilen när
domkraften gav vika.
Hur går det annars för dig, har du slutat blöda? Var det 9/4 ni hade fått tid?
Jag har spenderat hela helgen på soffan framför tv:n. Illamåendet har varit som bortblåst
i några dagar, varit rätt skönt faktiskt.
Men ändå så kräktes jag 5ggr igår, och som vanligt direkt imorse när jag gick upp.
KK ska ringa mig kl 9, ska boka tid för VUL då, igen.
Ja, via telefonen är hopplöst! :)
Det behöver inte alls vara fel på dig, det kan lika gärna vara spermierna som det är fel på. Googla på "utredning upprepade missfall" eller nåt sånt, då hittar du lite info om vad de kollar.
Härligt Bianca, då är det bara att sexa på :)
Idag kl 10 har jag VUL. Och eftersom det är mitt i veckan så är
sambon iväg på jobb, så idag går jag dit själv!
Har varit utan symptom lör+sön, men igår på em kom de tillbaka
igen. Får hoppas att det innebär att mini är kvar än, men det återstår att se!
Törs nog inte tro att det har gått bra, tänker att det nog inte är våran tur den här gången...
Hör av mig när jag kan!
Tack tjejer, det hjälpte att ni höll tummarna!
Läkaren såg ett hjärta som slog, jag är lite osäker men tror jag såg det. Såg ett huvud och kroppen däremot!
Så än så länge är allt bra! Hon trodde att blödningarna kan ha kommit eftersom vi haft sex dygnet innan jag började blöda. Men hon avrådde inte från det, det är ingen fara för fostret, utan endast våran egen oro som blir påverkad..
Tack, det är en enorm lättnad! Trodde verkligen att det gått åt skogen eftersom det var
så mkt färskt blod!
Men nu kommer vi hålla oss ifrån sex i nån månad tills värsta MF-risken är förbi!
Hur går det för er andra, är det nån som har BIM snart?
Bubbas, hur går det för dig, är du rädd över 9/4?