• Diche79

Försöka igen efter MA :/

Hej,
    för mig går det bra. Inget blod, illamående på em, ömma bröst och väldigt orolig mage.
    Läste att magen är lika vanligt att man får typ diarée som att man blir förstoppad..  :/
    Plus jag är helt slut efter en vanlig promenad...!! 

Hur går det själv Bubbas, inget plus än?

Marieulrika - hur gick det för dig igår på kontrollen?         

• Diche79

Usch, förstår att det är jobbigt för dig Bubbas!

Jag har börjat få väldigt ont nu oxå, i vänster skinka. Fast vid sittbenet som är "inne" i skinkan, om
    ni förstår hur jag menar?
    Kände av det för ett par dagar sen, men nu sista timmen är det typ som kramp.

Fick så ett par dagar innan blödningen började när jag fick mitt MA. Alltså inte då när fostret dog utan
    den blödningen som stötte ut allt, den som kom i aug!
    Så nu är jag rätt så nervös!
    Inget blod än, och brösten är ömma än - får bara vänta och se!         

• Diche79

Bubbas - fortfarande fast i ingenmansland?? 
    Bianca - spännande!!
    Åh, jag håller tummarna för er! 

Jennie - vad härligt det låter att få höra hjärtslagen! Klart det kommer bli bra resultat på testen!
    Insåg igår att jag kommer gråta OM vi går på VUL och får se att allt är bra. Ska försöka få
    tid fredag om två veckor - då är det v 7+6 och då borde de väl se nåt?
    Om jag inte blött nåt innan dess såklart! :/  

Jag mår pyton hela em och kvällen! Känns som man är åksjuk typ...  Plus magen är jättejobbig,
    ena stunden magknip så jag knappt kan stå rakt, sen nästa stund världens diarée. Sen förstoppad några
    dagar och så fortsätter det.
    Men jag klagar inte, det är lätt värt det!!          

• Diche79

Stackare Bubbas, jag lider med dig. Kanske var ÄL förra veckan ändå då... Vänta nån vecka till och se vad som händer.

Jensan - då är det bara att sexa på nu då! :))

Bianca - håller tummarna för dig!

Jag tog ett till CB digital imorse, ville se om veckorna ökat. Förra veckan på BIM+2 fick jag gravid 2-3,
    imorse fick jag gravid 3+, så det går åt rätt håll iaf!

• Diche79

Bubbas - ingemansland än??

Jensan - nej, inte än. Ska ringa mån den 11/3 och försöka få en tid till fre15/3.
    Då kan sambon vara med oxå, och jag vägrar gå utan honom!!

• Diche79

Bubbas - jag håller tummarna för ett plus än! Det kanske dröjde till förra veckan innan ÄL kom, som du trodde! Vi får vänta nån vecka och se!

Jennie - har du haft illamående? Funderade oxå på ett sånt där så man kan höra bebisen, men tror jag skulle bli för stressad om det kom nån dag och man inte hörde det!

Marie - snart är det april och ni är igång i bebisverkstan igen!
    Kan tänka mig att det är rätt skönt med paus!
    Illamåendet är både skönt och ändå inte. Svinjobbigt att må såhär, men samtidigt så slappnar jag av
    psykiskt sett. Springer inte på toa hela tiden för att kolla efter blod, utan nu kollar jag bara när jag
    behöver gå på toa ändå.
    Samtidigt är det jobbigt att försöka verka normal för kollegor och släktingar fast man egentligen bara vill
    skrika rakt ut hur illa man mår!
    Förra veckan kom det på em, men den här veckan har det börjat redan runt 10-tiden. Men sen kommer det och går
    under dagen!
    Apelsiner och knäckemackor med leverpastej smakar gudomligt, resten får jag tvinga i mig!
    Tror att ena kollegan misstänker nåt, hon kollade lite konstigt på mig igår när jag inte fick i mig hela matlådan
    på lunchen...

Trevlig helg till er alla, hoppas ni får mkt sol :)

• Diche79

Hej tjejer, ville bara berätta att det inte är våran tur den här gången heller... Igår fick jag väldig värk i vänster Baksida ben, fick det sist oxå ett par dagar innan jag började blöda.. Var precis på toa nu och jag blöder igen! Ska ringa imorgon och be om ett vul på fredag! Är i v7 nu, samma som det gick åt skogen senast oxå! Hör av mig på fredag, kram!

• Diche79
    Bubbas skrev 2013-03-03 14:15:42 följande:
    Nej diche, tro inte det värsta än, det kan gå bra också! Tänker på dig och skickar en stoor kram!
    Tack Bubbas, och ni andra oxå!

Men jag vet redan att det är kört! Inget illamående längre, brösten är inte ömma alls och magen har inte
    varit så här platt på tre veckor!
    Tjejmagen börjar göra mer ont och blödningen har ökat lite. 

Ska ringa och boka VUL på fredag och samtidigt kräva att jag får en utredning om varför
    min kropp tar kål på graviditeterna i v7.
    Är i v 6+2 idag, sist höll det till v 6+6 typ.
  • Diche79

Tack tjejer!
    Blödningen är helt slut nu. Har varit en brun liten blödning, knappt nåt på trosskyddet utan
    det har kommit på pappret när jag kissat.
    Vid MA förra året fick jag en liten brun blödning, bara några få
    droppar i trosorna.
    Fredag kl 10 ska vi få våran dom, håll tummarna för oss!

Bubbas - hur går det för dig?? 

• Diche79

Nej, inget riktigt blod och inga klumpar alls!
    Men det fick jag inte vid förra MA:t heller. Då kom det bara några få droppar,5-6st,
    med brunt blod kring v6-7, och sen kom själva missfallet i v 12.
    Så vi räknar med att det har gått åt skogen igen!

Känner mig inte gravid längre, har lite ömma bröst sen är resten av symptomen borta!

Håller tummarna för att du får ett plus nästa gång du testar Bubbas!

Hör av mig i helgen igen när jag vet hur det gått på fredag!

Kram till er alla  <3

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/