Bubbas skrev 2013-05-02 15:34:11 följande:
Jag har också haft sjuk salivproduktion senaste dagarna, men det är säkert för att jag är förkyld igen.
Åsså smakade kaffet idag bara beskt och inge gott alls.
Men hallå vart har mitt immunförsvar tagit vägen? Var frisk ca 2 v efter flunsan och nu varit förkyld 1,5 v igen :(
Testresultaten lär ju dröja ett par veckor till. Undra om dom ringer då eller om man får brev hem. Vet ni?
Börjar bli sjukt nervös att dom hittar nått fel. Sa till sambon idag att om kombinationen jag och han inte funkar, att det är kromosomfel eller nått, gör vi slut så får han bilda familj med någon annan :'(
Vet du gumman, innan vi började försöka få mig gravid så diskuterade vi mkt om vad som kunde hända.
Vi kom fram till att OM vi hamnar i en sits där vi har fått alla hjälp som går att få, IFV och allt sånt, och det inte händer nåt, så skulle vi skaffa hundvalp istället. Vi insåg bägge två att adoptera inte var något alternativ för oss.
Och vi tänkte samma som du, tänk om vi helt enkelt bara inte passar ihop. Då bestämde vi att då köper vi hund ihop.
Två månader senare var jag gravid!
Det kan vara nåt så enkelt som att du får blodproppar som gör att det blir missfall. Isf så finns det medicin mot det.
Eller du kanske har nåt strul med sköldkörteln? Eller det kanske bara har varit ren otur att det har blivit som det har blivit.
Jag tror att ni kommer få en ny tid där ni får träffa läkaren och ni går igenom era prover. Men jag vet inte helt säkert!
Tänk på att ni faktiskt fått dig gravid flera gånger inom loppet av bara några månader! Och det är väldigt stor chans
att problemet med missfallen går att lösa.
Kom ihåg min dröm - snart springer du omkring där med ett helt gäng ungar kring benen ;)
Trevlig helg till er alla - kramar!