Försöka igen efter MA :/
God morgon tjejer, välkommen Marie! Beklagar ditt MA.
Jag fick mitt MA i v 12 i augusti, foster dött sen v 6-7. Jag blödde först i två dgr,
sen VUL och samma kväll kom allt ut, hade kraftiga smärtor och bokstavligen forsade
ur mig i en timmes tid. Efter det så blödde jag lite i 10dgr till, så totalt 14-15dgr blödning. .
Min kropp har varit konstig sen MA, jobbiga ÄL, hormoner ur balans osv.
Men nu i feb är första månaden sen aug som allt verkar vara normalt igen!
Vi tänker som du, min sambo vill inte ha barn i slutet av ett år, och jag vill inte ha i nov/dec.
Men nu känner vi att strunt samma, bara jag blir gravid igen så struntar vi i när det är!
Däremot så är min sambo borta mkt i jobbet, så i mars kommer han inte vara hemma
när det är ÄL.
Så tog det sig inte nu så blir nästa försök i april och då blir det ju födsel i jan 2014 isf.
Pga hans jobb så har vi inte kunnat göra några ordentliga försök, utan i jan blev första efter MA i augusti.
Men jag har redan gett upp hoppet för denna månad. Hade ÄL igår tror jag, men inte helt hundra.
Sexade frenatt(efter midnatt så det var egentligen lördag..), sönkväll, månkväll och så blir det nog idag.
Igår kände jag mig så trött på allt och började tänka att jag nog aldrig kommer bli gravid... :(
Jag tar en paus till bim, 19/2, så vi hörs om två veckor igen!!
Kram till er alla!! <3