• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Hjärtat78

Malphie jag kände inget förrän veckan efter Rul då var jag 19+1. BM sa till mig att det är vanligt att man inte känner något förrän i vecka 20. Vet att jag med var orolig och ville känna av rörelser.

Jag är 24+5 idag och min mage är inte så stor åh igår kom det fram en som jobbar i grannbutiken och säger "Hej tjockis" och jag blev ledsen. Jag känner inte henne så och alla andra jag har mött säger åh vad liten magen du har och så söt... Jag skulle aldrig själv våga säga en sån kommentar till nån jag inte känner.

Vår lille prins BF 130526
  • TheMrs81

Hej! Jag hoppar in här i tråden

Lyckades få ett plus på mitt andra IVF (FET i ostimulerad cykel) Har inte så mycket symptom än så det känns som lång väntan till första vul.

• TheMrs81

Tack ja det borde bli en tidig oktoberbebid om jag räknat rätt. Vet inte riktigt hur jag ska räkna vid FET men har utgått från ÄL och är då nu i vecka 7.

• cornelia95

Grattis, så roligt:) när blir det första vul?

TheMrs81 skrev 2013-02-12 10:54:56 följande:
    Hej! Jag hoppar in här i tråden Lyckades få ett plus på mitt andra IVF (FET i ostimulerad cykel) Har inte så mycket symptom än så det känns som lång väntan till första vul.

• Hjärtat78

Grattis TheMrs81!!! När det är Fet så räknas det 2+5 från insättningsdagen :) jag gjorde Fet stimulerat med ett fem dagars.

Vår lille prins BF 130526
  • TheMrs81
    cornelia95 skrev 2013-02-12 18:31:50 följande:
    Grattis, så roligt:) när blir det första vul?

Har tid för första vul den 28 feb, så om två veckor. Men idag ska jag till barnmorska här på hälsosamtal.
Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö