• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Maybe
    Annanax skrev 2013-01-31 15:39:28 följande:
    Kram till dig, Maybe!

Jag hade ringt läkare igen.

Och säga vad? Att blödningarna minskat?
    Hon sa att jag skulle höra av mig till KK akut om blödningarna ökar eller om jag fåt ont 
  • pussel

Jag tänkte också höra om det var någon som var och fyndade i onsdags? Vi hade tänkt att åka och kolla på det babyskyddet, men vi glömde helt bort det! Hoppas att det kommer igen. Glad

Miilli81, det ligger ett barnens hus vid Burlöv Center. Vi var på ett vid Väla i Hbg förra helgen och kikade lite, men jag tyckte inte att den butiken var så bra.

• Karin13

Jag var inte på Barnens hus i onsdags, men det finns ett på Svågertorp och ett vid Burlövs center. Vi bor 5 min från Burlövs center, så det får nog bli ett besök någon dag. Någon som vet var man köper snygga, sköna och inte allt för dyra mammakläder? Insåg igår att jag inte har några byxor...

• Hjärtat78

Jag hade tänkt köra till Barnens hus men efter fått höra att det var köer så körde jag rök Babyproffsen istället. Fick tips att man kan hyrlåna en ny Acta Graco babyskydd för 2000:- i 9 månader och när man retunerar den får man 1000:- tillbaka i tillgodo som du kan ha till nästa bilstol, så vi kör på den istället. Och det är en helt ny stol man hyr.

Karin13 jag har köpt lite mammakläder på HM, haft mina vanliga leggings till i tisdags (vecka24) och köpte mamaleggings för 99:- och sköna :)

Vår lille prins BF 130526
  • Tant Groda

Köpte på hm för lagom summa. Tyvärr finns inte så mycket utbud om man inte handlar på nätet

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö