• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Karin13

Trevlig helg till er också! Malphie vila nu och ta hand om dig själv. Hoppas att du snart mår bättre och bara kan njuta av att du äntligen är gravid.

• Malphie

Måste bara kolla med er...

Idag är det 13+3 för mig (oss) vilket innebär att det är rätt lång tid kvar :) Är det någon mer som har svårt att låta bli att handla allt gulligt som ni ser?

• stegen
    Malphie skrev 2012-12-17 09:12:41 följande:
    Skulle ha träffat Margareta, men det blev en Karina istället. Henne gillade jag inte alls...

Måste bara hoppa in här, blir så ledsen när jag läser detta. Har också haft Karina, och hon lyckades ge mig några sömnlösa nätter och många tårar. Har aldrig haft en läkare som hanterar en ULstav så hårt som hon!
  • Malphie

Stegen: Då hade hon inte bara en dålig dag när jag var där... Det gjorde skitont, men jag trodde i min lilla värld att det berodde på att jag fortfarande var öm efter min överstimulering.

• stegen
    Malphie skrev 2013-01-25 18:34:42 följande:
    Stegen: Då hade hon inte bara en dålig dag när jag var där... Det gjorde skitont, men jag trodde i min lilla värld att det berodde på att jag fortfarande var öm efter min överstimulering.

Jag var inte överstimulerad iallafall och det var fruktansvärt bara när hon gjorde VUL, än värre blev det när hon punkterade äggblåsor, men det hade jag räknat med att det skulle göra ont.

Var livrädd för att det var hon som skulle göra graviditetsvul men blev så glad när det var Margareta! Det var lycka!
  • Hjärtat78

Trevlig helg tjejer!!

Jag hade Karina på Fet och kände knappt när hon förde in katetern men när man frågade saker om chansen med Fet då fick vi inte så bra svar.

På måndag är vecka 24 här och han är livlig i magen? Har hittat jätte mycket fint på Lindex, KappAhl & HM!!

Vår lille prins BF 130526
Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö