• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Annanax

Kram till dig, Malphie. Jo då, förlamningen och smärtan brukar släppa, men det tar några månader. Men idag hade hans blodvärde gått upp från 85 till 100. Väldigt positivt! Jag kommer på fredag, mamma passar fyraåringen, maken vilar.

• Hjärtat78

Skickar Styrkekramar till dig Malphie och ta hand om dig vännen ❤ Hoppas vi får träffa er snart igen! Skönt Annanax att det går framåt med din man och ska bli kul att få träffa er på fredag!!!

• Malphie

Hej på er tjejer!

Hoppas att ni hade en riktigt trevlig lunch :)

Jag undrar om det finns intresse att träffas hemma hos oss i Löddeköpinge någon gång framöver?

• Annanax

Malmö är nog min smärtgräns just nu. Jag är tyvärr inte bekväm att köra så långt med två små och kollektivt är troligen inte så smidigt.

• Karin13

Tack Annanax och pussel för en trevlig lunch! Vad roligt det var att träffa er och era små underverk. Malphie: Jag träffas gärna hemma hos dig i Löddeköpinge. Mitt problem är bara hur jag ska ta mig dit. Bor du nära en busshållplats eller är det bil som gäller?

• Tant Groda

Malphie: Till Löddeköpinge har jag inga problem heller. Bara jag har bil.

Annanax: Hur går det för er?

Dålig på att vara här inne på familjeliv. Hur är det med er alla!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö