• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Karin13

Annanax: Låter som ni har det riktigt tufft just nu. Vilken tur att ni har så lugna flickor. Skickar många styrkekramar till dig och familjen. Hoppas att det snart vänder för din man och att han blir bättre.

• Annanax

Det går riktigt bra, tack vare våra föräldrar. Maken har ont och ett lågt blodvärde, men fick behandling i tid och därför. Bara förlamad i några fingrar och tår. I natt får han sova hemma på prov. Jag satsar fortfarande på att komma på fredag.

• Malphie

Angående fredag...

Jag har tyvärr hamnat i en depression och är sjukskriven på grund av en konstant oro för Hilma. Jag vet att jag borde komma ut och träffa folk, men är väldigt osäker på om jag klarar det på fredag.
    Om jag inte dyker upp så hoppas jag att ni får det riktigt trevligt :)

Pussel, då detta är en öppen tråd skriver jag inte här vad det handlar om, men det är inte hemligt för tjejerna om de skulle fråga.

Kram på er!

• Karin13

Annanax: Vad skönt att din man blivit bättre. Jag håller tummarna för att förlamningen släpper så småningom. För visst finns det väl chans att den gör det? Jag hoppas att du har möjlighet att komma iväg på fredag. Hade varit kul att ses.

• Karin13

Malphie: Tråkigt att höra att du inte mår bra. Hade varit roligt att träffa dig och Hilma på fredag, men det viktiga är ju att du gör det som känns bra för dig. Om du har tid och ork framöver träffas jag gärna någon annan dag. Det är bara att höra av sig. Jag skicka en stor styrkekram och hoppas att du får bra hjälp mot depressionen.

• pussel

Ok Malphie! Hoppas att du orkar komma för det hade varit skoj att träffa er igen! Skickar fler styrkekramar till dig!

• pussel

Hoppas oxå att allt går bra för ar Annanax och att din man snart är bättre! Hoppas vi ses på fredag!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö