• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Karin13

Annanax: Mitt tåg kommer till Malmö fem över halv så jag tar gärna sällskap.

• Tant Groda

Ska kolla om jag kan. Det är helgen innan isa döps och det är mycket i den veckan redan.

• Karin13

Hej alla! Tänkte bara höra hur det är med er alla. Ska bli så kul och spännande att träffa er nästa fredag. Här rullar allt på. Silas växer så det knakar, så det är svårt att hänga med. I dag börjar allvaret för oss:) Min man har varit hemma sammanlagt sju veckor i sommar (lyxigt) och den sista dagen var i går. Känns lite konstigt att ha hela hösten framför sig med honom på jobbet.

• pussel

Här är det bara bra! Junie växer oxå så det knakar och ligger långt över alla kurvor. Men hennes pappa är rätt lång så hon har en del att brås på... vad lyxigt att ha sju veckor tillsammans Karin! Håller med dig, det ska bli jätteroligt att ses nästa fredag och få träffa både er och alla underverken.

• stegen

Vår lille kille tittade ut för snart 4 veckor sedan, tiden går i raketfart!

Förlossningen gick bra och han växer som han ska.

• Annanax

Astrid och Majken är åtta veckor och helt fantastiskt snälla och trygga trots det kaos som vi lever i nu. Min man är inlagd sedan tio dagar tillbaka efter att ha fått guillain-barrés syndrom. Viruset gör att hans eget immunförsvar attackerar sig själv och skadar nerverna och gör honom förlamad. Vi hoppas det ska vända snart, men just nu blir han sämre för varje dag.

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö