Man är man för gammal 46 år
Är man för gammal för att skaffa barn ? Är ihop med min kärlek som är betydligt yngre. Vi vill gärna men kan vara intressant att höra er årsikt
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 22:48
?
Är man för gammal för att skaffa barn ? Är ihop med min kärlek som är betydligt yngre. Vi vill gärna men kan vara intressant att höra er årsikt
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 22:48
?
Då lär väl någon i 40-50års åldern vara tröttare som VANT sig vid ett bekvämt liv, att sova ut på mornarna och haft det som rutin hela sitt liv? och som sedan ska anpassa sig efter en bebis, gå upp mitt i natten, vem vet om barnet får kolik eller inte osv?
Nej inte direkt mot MIG! Men jag ingår väl i andra 25 åringar? Det är så jag menar! Men den här diskussionen är lönlös för att NI (40+) inte klarar av att man kan vara en bra mamma även om man inte har högskole utbildning och en årslön på banken! Jag har ingenting emot er som väljer den vägen som ni gör. Men gnäll inte på oss trötta, omogna 25 åringar om ni inte kan ta lite kritik själva!
Nej men bara för att din brors sambo hade problem med tidiga morgnar så betyder det att alla har det? Ingen jag känner ( i min ålder) har problem med det? Jag menar visst kan man bli glad om sonen sover till åtta? Men det är lyx, jag fattar inte? När man inte är föräldraledig så har man väl ett jobb att gå till? Jag börjar sju på mitt jobb och det är 20 minuter i bilen? Shit folk lever i någon sorts fantasi värld! Det kan vara skit drygt att ha en pigg unge halv fyra på morgonen, men det är väl bara att "gilla läget"
Precis man skaffar barn när man vill, när man har möjlighet att ge barnet en trygg framtid och när man har räd att försörja ett barn! Om jag får säga så! För jag bli galen på folk som använder mina skattepengar till att sitta hemma på arslet och skaffa fler och fler barn! Men det är en helt annan diskussion!