Man är man för gammal 46 år
Är man för gammal för att skaffa barn ? Är ihop med min kärlek som är betydligt yngre. Vi vill gärna men kan vara intressant att höra er årsikt
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 22:48
?
Är man för gammal för att skaffa barn ? Är ihop med min kärlek som är betydligt yngre. Vi vill gärna men kan vara intressant att höra er årsikt
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 22:48
?
Men det finns dom som inte är så! Jag kan dra mina föräldrar! Dom är 54 nu och säger, åh herregud tur att vi fick barn när vi gjorde man orkar ju knappt sitta på golvet längre! Dom är pigga friska, förutom lite ryggproblem. Dom älskar sina fem barnbarn över allt annat men skulle INTE vilja ha småbarn dygnet runt!
Jag är 24 sambon 32, vi har varit tillsammans i fem år, bor utanför Stockholm i en bostadsrätt, vi har bil, inga lån utöver bolånet, ett bra sparande?
Vad gör oss sämre än en 45 årig nybliven pappa/mamma? Ända skillnaden är väl egentligen att jag möjligtvis kommer ha större chans att uppleva barnbarnsbarn!
tänk att du kommer vara 67 när ditt barn är 20 år isf..
Det är inte roligt för barnen sen kan ni säga och osv och att det inte spelar någon roll! Min morbror är ett år yngre än mig mon morfar hans pappa är 78 år gammal! Mamman (inte min mormor) 65? Min morfar fick en stroke för 15 år sedan och bor på ett äldreboende? Risken för hjärt och kärlsjukdomar ökar med åldern sen kan ni säga vad ni vill!
Ok i min släkt har alla dött i cancer när dom varit mellan 60-70! Förutom morfar men han fick ju en stroke!
jag är 18 och plussade nyss med min andra, så för mig är det väldigt gammalt.. men folk skaffar ju barn senare och senare idag det säger dom ju till och med på bvc, men de e klart man ska skaffa barn om man vill det :)