• Frankie86

Gravid efter IVF i september 2012

Aqua: hur gammal kommer storasyskonet vara när bebis kommer?

Våran dotter kommer precis ha fyllt 3år när bebis är beräknad, så vi kommer hoppa över syskonvagn.

Åh så underbart med sparkar helhjärtat, jag fick 4 buffar av lilla Grynet nu när jag hade lagt mig. Såå mysigt :)

Vi kommer använda våran emmaljunga city cross som vi hade till dottern. Det är en bra vagn :)

• Frankie86

God fortsättning tjejer! 2013 blir ett fantastiskt år! Jag ser verkligen fram emot allt!! :)

Vilka fina magar ni har tjejer.
    Jag känner och ser hur min mage växt, men jag känner mig mest tjock med min viktuppgång på dryga 4kg :(

Spännande med rul, du får lov att uppdatera sen!

Nedräkningen till mitt rul har börjat. 16 dagar kvar :)

Kram tjejer!

• Frankie86

Jag tog inte förra gången och tänker absolut inte ta denna gången heller.

Känner att man vet för lite om riskerna och dess biverkningar.

Jag har aldrig ens haft influensan *peppar peppar*. Så att jag skulle få svininfluensan känns avlägset.

Härligt med gott ultraljud N

• Frankie86

Va f*n!!

Skulle skriva härligt med bra ultraljud Nickie :) håller tummarna att den vill visa sig mera nästa vecka.

Nu har jag 13dagar kvar till ul :)

• Frankie86

Rosa fjäril, kunde man inte se allt idag?

Usch jag har inte ens tänkt i dom banorna.

Hur såg det ut annars?

• Frankie86

Jaha då förstår jag :) va skönt att allt såg bra ut. Fick ni några ändringar på bf? Även om dom inte ska flytta så kan det ju vara kul att veta :)

Tog ni reda på kön? :)

• Frankie86

Lycka till med ul i morgon helhjärtat :)

Idag tog jag modet till mig och berättade på jobbet att jag är gravid. Firade ingången i v18 med att berätta för mina chefer ;)
    Fy tusan vad nervös jag var. Den kvinnliga reagerade positivt och glad och den manliga Hade det på känn sen igår då jag bad om ett samtal.

Men nu är det gjort iaf och jag kan nu börja njuta av graviditeten :)

Jippie!!

• Frankie86

Spännande Aqua! Lycka till!
    Jag ska göra mitt rul på torsdag. Längtar!
    Drömde i helgen att jag födde en son som fick namnet Alvin. Och i natt drömde jag att min sambo såg svepande rörelser utanpå magen :)
    Det kommer ju hända så småningom.

Men på rul vill jag inte ta reda på kön, även om jag är supernyfiken :)
    Ha en toppen bra dag alla tjejer!!

• Frankie86

Åh va spännande Nickie!
    Låter ju jätte dumt, men jag "önskar" gärna en tjej till. Men jag börjar bli bekant med tanken på att det kan vara en kille.

Vi funderar på en Oscar eller William. Sambon vill ha Alvin, jag tycker det känns lite påhittat ;)

Men åh vilken beslutsångest jag har, vill jag eller vill jag inte ta reda på kön? :)

Det är ju så spännande att inte veta vilket kön det är när man kommer till förlossningen :)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012