• Frankie86

Än så länge är jag bara på V4+1 så jag har inga symptom förutom molande värk till och från.
    Så just nu önskar jag ömma bröst, men illamående kan jag vara utan. Med dottern mådde jag illa och spydde varje morgon mellan V8-18 :)

Hur ligger ni andra till i veckor? Tips på bra gravid app till iPhone?

• Frankie86

Ja man räknar ju efter äp och inte ET. Skulle bara vilja snabbspola några veckor nu.
    Ser mkt fram emot 5/11 då vi har vul hos hemortsläkaren :) men på fredag ska vi till mvc på hälsosamtal hos våran bm :)

Behöver känna att det är på riktigt :)

• Frankie86

Om jag vore dig skulle jag räkna från äp. Det sa sköterskan i Falun att man alltid ska utgå ifrån, även om hon visste att vissa barnmorskemottagningar räknade från ET iaf. Vilket datum hade du för vul? Då blir det ju bekräftat iaf :)

• Frankie86

Idag tog jag min sista crinonen :)

Var tvungen att ta mitt andra digitala test också, som nu visade "gravid 2-3".
    Så nu känns det riktigt bra.

Ska till bm på mvc i eftermiddag på hälsosamtal, och den 5/11 är det vul.

Shit vad jag längtar!! :)

Men jag kunde önska att jag hade mera symptom förutom växtvärk idag :)

• Frankie86
    aqua84 skrev 2012-10-12 10:32:23 följande:
    Plussade oxå idag...Och har oxå vart i Falun!

Grattis! då är vi iaf tre stycken som lyckats i Falun denna gång :)

Hurra för oss!!  
  • Frankie86

Nej det la dom inte nån vikt vid. Det är ju inte viktigt. Vissa har ju sprayat och sprutat länge, då skulle det bli konstigt. Jag tror man utgår från "normal" cykel. :)

Idag fick jag den 17/6 att utgå ifrån som bf. Får väl se om dom flyttar oss vid vul.

Nån som vet om dom flyttar Ivf-gravida vid rul?

• Frankie86

Hej härliga lördag! Nu ska jag, sambon och dottern gå på underBARA barn mässan :) det ska bli himla trevligt :) hoppas ni alla underbara tjejer får en skön dag!
    Kram

• Frankie86

Grattis till alla nya plus :)

Eirali, det känns lite sent. Klliniken vill väl se att det finns ett foster kring v8?

Ring o hör med dom igen om du inte kan få komma tidigare. Längtan blir lång :)

miqaw, spännande med vul. Jag håller tummarna, allt är säkert bra ska du se :) förstår att du får hjärnspöken.

Själv har jag ÄNTLIGEN fått ömma bröst, trodde aldrig jag skulle längta efter det :) nu längtar jag som tusan till vul den 5/1 :)

• Frankie86
    Nickie skrev 2012-10-23 11:03:53 följande:
    Det fanns en liten bebis därinne med tickande hjärta! Min sambo börja störtgråta, nu blev det verkligt för honom med. :)

Grattis va roligt!! :) så skönt!!
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012