• Frankie86

Gravid efter IVF i september 2012

Jag har äntligen vul i morgon. Sååå nervös men också förväntansfull.
    Vi kommer att ta med dottern i morgon, 2,5år. Hoppas verkligen att det kommer bli bra och att vi får se ett tickande hjärta!

Håll era tummar för oss 13:30 i morgon.

Än så länge mår jag bra, lite trött men med jätte ömma bröst.
    Hoppas det räcker som positiva symtom :)

• Frankie86

Tack för tumhållning! Sitter nu i väntrummet med hela lilla familjen. Även dottern ska få följa med och kolla på bebisen. Hoppas det är goda nyheter. 4min kvar till min tur! Jävlar vad nervös jag är!!

• Frankie86

Tack! Det gick bra!!! :) hjärtat slog så fint. Det känns som att jag drömmer :) tänk att vi lyckades på första Ivf försöket och med endast 1ägg som blev befruktat.
    Nu är jag så otroligt lycklig och lättad!! :)

• Frankie86

Vi har också BF 17/6 :)
    Men mätningarna visade på att grynet var något mindre, så det blev 22-23/6. Men jag hoppas på den veckan, innan midsommar :)

Lycka till ni som har vul idag :)

• Frankie86

Jag känner ingenting längre! Förutom lite ömma bröst, då och då.
    Borde jag bli orolig?
    Är ju glad att jag inte mår illa, men samtidigt så är det ett bevis känns det som.

Usch jag blir så nojig! Vill bara se lilla Grynet igen innan jag börjar berätta för fler.

Helhjärtat: hoppas värken släpper! :(

• Frankie86

Fast du ligger ju före mig. Jag går in i v10 imorgon (9+0). har faktiskt inte mått illa denna gång, vilket är jätte skönt, men nervöst!

Men hoppas att det är så att symtomen börjar avta nu och att allt är normalt. Överväger att göra nup-test bara för att få se lilla Grynet igen :)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012