• babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • babyJoline

Ja det finns ju ändå massor att göra. Öppna förskolor, promenad, fika. Sen så finns det ju hemsidan www.barnistan.se där det finns massvis med aktiviteter om man mer är sugen på nått sånt :)

• MMX2

Vi har inget speciellt planerat från onsdag och resten av veckan. Det är alltid svårt att hitta en tid när alla kan, men vi får väll helt enkelt ses flera gånger :)

• Ungmamma01

Öppna förskolan kan va kul, min tös gillar inte vagnen speciellt mycket längre, så promenader kan jag inte gå utan att hon blir arg och tröttnar efter en 15-30 min. Annars fika.. ?

• MMX2

Min son är lika när de gäller vagnen för tillfället, om han inte sover. Öppna förskolan kan vi absolut gå till. Vilken dag? Och vilken öppna förskola? Vi har bara varit på junibacken i Sundbyberg men är öppna för andra förslag. Det spelar oss ingen roll vilken.

• Ungmamma01

Kan vilken dag som helst nästa vecka. Junibacken låter bra, är nära för mig också. Hur gammal är din bebis?

• MMX2

Vi kan oxå vilken dag som nästa vecka tror jag. Min bebis börjar bli stor, snart 13 månader.

• MMX2

Inte onsdag dock, då får vi inte vara på junibacken eftersom min son går.

• limoncella

Hej!

Har en dotter som blev 6 mån häromdagen. Vi är först ut av våra vänner å skaffa  barn p börja kännas lite ensamt stundtals. Ses gärna för fika/promenad eller annat skoj. Dags för lilltjejen att få lite vänner att leka med :) 

Kan vilken vardag i princip. Är dock uppbokad den 28/1

Vart bor ni? Vi bor i närheten av Karlberg. Har funderat lite på babyrytmik, på dansmuseet. Någon som varit där eller skulle vara intresserad av att hänga på? Alternativt en promenad tillsammans :) 

• limoncella

Jättegärna för min del :) Har bvc på tisdag kl. 13 och uppbokad på ons efter lunch, tors eller fredag är jag helt fri. Kort prommis å kankse en fika? Såg att du bor i spånga? Vi kankse kan ses vi Karlberg, finns många ställen att gå till här i krokarna :)

Svar på tråden Mammor i Stockholm!