• MMX2

Mammor i Stockholm!

Hej! Än till som gärna fikar, promenerar eller leker. Är 22år har en son på 1år. Vi håller till i Sundbyberg. Kom aldrig in i min föräldragrupp, inte för att jag bryr mig om hur gamla folk är bara man trivs i varandras sällskap men alla var runt 10år äldre än mig. Hoppas vi kan bli några stycken som tar tag i att ses och lär känna varandra.

• MMX2
    babyJoline skrev 2013-01-15 21:13:27 följande:
    Vi bor i Sundbyberg vi med, kulkul! Det var samma för mig. Vi träffades några gånger men det rann ut i sanden tillslut ;P Men bitter för de e man inte haha :)

Va kul :) då har vi säkert sprungit förbi varandra någon gång. Nej inget att vara bitter för. Är ju bara så att man inte passar med alla.
  • MMX2

Nja, vi har vart till junibacken några gånger men under hösten har lillkillen vart sjuk endes och jag vart gravid illamående. Men nu så börjar vi komma på fötterna igen och känna att lägenheten är för trång.

• MMX2

Vad roligt att de är fler som väntar sitt andra ban. Vår plutt ät beräknad 1juni. :)

• MMX2

Är oxå intresserad av att ses. Spelar ingen roll för oss om de blir vardag eller helg.

Ungmamma01 skrev 2013-01-17 19:44:38 följande:
    Hej! Får man hoppa in här? Är 27år och hemma med en på 9 månader. Kom inte heller in på min föräldra grupp, passade inte in om ni förstår. Ingen av mina kompisar har barn heller, så det blir lite tråkigt ibland på dagarna. Bor i Spånga och skulle gärna vilja lära känna andra mammor..

hej! Klart du får vara med :) är i samma situation som du. Alltid lite annorlunda att träffa andra som har barn och förstår vad det innebär.
  • MMX2

Vi kan nog oxå söndag nästa vecka. Vart ska vi ses? Någon som vet en bra plats där kanske barnen kan leka lite? Vilken tid?

• MMX2

Vi har inget speciellt planerat från onsdag och resten av veckan. Det är alltid svårt att hitta en tid när alla kan, men vi får väll helt enkelt ses flera gånger :)

• MMX2

Min son är lika när de gäller vagnen för tillfället, om han inte sover. Öppna förskolan kan vi absolut gå till. Vilken dag? Och vilken öppna förskola? Vi har bara varit på junibacken i Sundbyberg men är öppna för andra förslag. Det spelar oss ingen roll vilken.

• MMX2

Vi kan oxå vilken dag som nästa vecka tror jag. Min bebis börjar bli stor, snart 13 månader.

• MMX2

Inte onsdag dock, då får vi inte vara på junibacken eftersom min son går.

• MMX2

Här har jag visst inte vart inne på ett tag. Vi ses oxå gärna på torsdag, om vi får följa med? I morgon tänkte vi gå till öppna förskolan junibacken i Sundbyberg.

Svar på tråden Mammor i Stockholm!