Inlägg från: Ungmamma01 |Visa alla inlägg
  • Ungmamma01

Mammor i Stockholm!

Hej! Får man hoppa in här? Är 27år och hemma med en på 9 månader. Kom inte heller in på min föräldra grupp, passade inte in om ni förstår. Ingen av mina kompisar har barn heller, så det blir lite tråkigt ibland på dagarna. Bor i Spånga och skulle gärna vilja lära känna andra mammor..

• Ungmamma01
    sanneswardhs skrev 2013-01-18 20:53:31 följande:
    Jag kan inte på veckorna och nästa lördag blir svårt för mig för vi ska iväg på ett kalas men söndag möjligtvis nästa vecka? :)

. Synd att du inte kan under vardagarna, det är då jag har tid mest. Men jag kanske kan nästa söndag, inte helt säkert än.
  • Ungmamma01

Nej jag kan inte nästa söndag, fått veta att vi ska på 2 års kalas nämligen. Kan vi byta dag?

• Ungmamma01

Öppna förskolan kan va kul, min tös gillar inte vagnen speciellt mycket längre, så promenader kan jag inte gå utan att hon blir arg och tröttnar efter en 15-30 min. Annars fika.. ?

• Ungmamma01

Kan vilken dag som helst nästa vecka. Junibacken låter bra, är nära för mig också. Hur gammal är din bebis?

• Ungmamma01
    limoncella skrev 2013-01-28 11:56:36 följande:
    Jättegärna för min del :) Har bvc på tisdag kl. 13 och uppbokad på ons efter lunch, tors eller fredag är jag helt fri. Kort prommis å kankse en fika? Såg att du bor i spånga? Vi kankse kan ses vi Karlberg, finns många ställen att gå till här i krokarna :)

Javisst:) jag kan både torsdag och fredag. Vad kul!
  • Ungmamma01

Samma här haha! Torsdag blir bra. Hon äter lunch runt 11, så efter det nångång blir bra:). Har du Facebook?

• Ungmamma01

Klart ni får! Bara kul med fler:) Är junibacken bra? Är inte så förtjust i den här där jag bor, skulle va kul och gå till en ny. Lägger till dig på fb:)

Svar på tråden Mammor i Stockholm!