• babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • Ungmamma01
    limoncella skrev 2013-01-28 11:56:36 följande:
    Jättegärna för min del :) Har bvc på tisdag kl. 13 och uppbokad på ons efter lunch, tors eller fredag är jag helt fri. Kort prommis å kankse en fika? Såg att du bor i spånga? Vi kankse kan ses vi Karlberg, finns många ställen att gå till här i krokarna :)

Javisst:) jag kan både torsdag och fredag. Vad kul!
  • limoncella

Ja, verkligen! Första gången jag går på blind date! Haha :P Ska vi säga torsdag då? Vilken tid passar er? 

• Ungmamma01

Samma här haha! Torsdag blir bra. Hon äter lunch runt 11, så efter det nångång blir bra:). Har du Facebook?

• MMX2

Här har jag visst inte vart inne på ett tag. Vi ses oxå gärna på torsdag, om vi får följa med? I morgon tänkte vi gå till öppna förskolan junibacken i Sundbyberg.

• Ungmamma01

Klart ni får! Bara kul med fler:) Är junibacken bra? Är inte så förtjust i den här där jag bor, skulle va kul och gå till en ny. Lägger till dig på fb:)

• limoncella

Jag mailade länken till min fb sida. Så kanske vi kan boka en tid via det.
    Vad kul, ju fler desto bättre =)

• babyJoline

Men åh så tråkigt! Är upptagen nu denna torsdag men hänger gärna med nästa gång :)!

• limoncella

MMX2- har lagt till dig som vän! Så bokar vi träff där!
    BabyJoline, vi håller dig uppdaterad :) 

• Love12

Hejsan, är mamma ledig med min lilla son på 10 veckor. Tänkte höra om det är någon i södra Stockholm som är med det som kanske vill träffas. Någon som går på öppnaförsklan i Hallunda eller i tullinge??

• limoncella
    babyJoline skrev 2013-01-28 23:25:53 följande:
    Men åh så tråkigt! Är upptagen nu denna torsdag men hänger gärna med nästa gång :)!
    Vi var tre tjejer som träffades igår med våra små. Vi funderar på att hitta på något i nästa vecka. Pratade om att åka till lekpalatset i Barkarby eller testa någon öppen förskola. Hör gärna av dig om du vill följa med! :)
  • rosagubben
    Love12 skrev 2013-01-30 10:04:17 följande:
    Hejsan, är mamma ledig med min lilla son på 10 veckor. Tänkte höra om det är någon i södra Stockholm som är med det som kanske vill träffas. Någon som går på öppnaförsklan i Hallunda eller i tullinge??
    Tja! Bor inte allt så långt ifrån Hallunda, och bodde faktiskt där en period med mitt ex.
    Har en son som blir 3 månader imorgon. Skulle gärna vilja ses! Dom upptagen denna helgen och hela nästa vecka. Men nästa helg är jag fri :)
  • Love12
    rosagubben skrev 2013-02-07 21:53:25 följande:
    Tja! Bor inte allt så långt ifrån Hallunda, och bodde faktiskt där en period med mitt ex. Har en son som blir 3 månader imorgon. Skulle gärna vilja ses! Dom upptagen denna helgen och hela nästa vecka. Men nästa helg är jag fri :)

Hej jag skrivit till dig privat istället.
Svar på tråden Mammor i Stockholm!