Mammor i Stockholm!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
Ja, verkligen! Första gången jag går på blind date! Haha :P Ska vi säga torsdag då? Vilken tid passar er?
Samma här haha! Torsdag blir bra. Hon äter lunch runt 11, så efter det nångång blir bra:). Har du Facebook?
Här har jag visst inte vart inne på ett tag. Vi ses oxå gärna på torsdag, om vi får följa med? I morgon tänkte vi gå till öppna förskolan junibacken i Sundbyberg.
Klart ni får! Bara kul med fler:) Är junibacken bra? Är inte så förtjust i den här där jag bor, skulle va kul och gå till en ny. Lägger till dig på fb:)
Jag mailade länken till min fb sida. Så kanske vi kan boka en tid via det.
Vad kul, ju fler desto bättre =)
Men åh så tråkigt! Är upptagen nu denna torsdag men hänger gärna med nästa gång :)!
MMX2- har lagt till dig som vän! Så bokar vi träff där!
BabyJoline, vi håller dig uppdaterad :)
Hejsan, är mamma ledig med min lilla son på 10 veckor. Tänkte höra om det är någon i södra Stockholm som är med det som kanske vill träffas. Någon som går på öppnaförsklan i Hallunda eller i tullinge??