• babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • babyJoline

Ja det har vi säkert :) Brukar du vara på någon öppna förskola här i närheten? :)

• MMX2

Nja, vi har vart till junibacken några gånger men under hösten har lillkillen vart sjuk endes och jag vart gravid illamående. Men nu så börjar vi komma på fötterna igen och känna att lägenheten är för trång.

• sanneswardhs

Hej alla!
    Bor också i Sthlm, är 21 år och har en son på 3 år sedan väntar jag en till med bf i maj! Skulle jätte gärna vilja lära känna lite nya mamma vänner! Bor i Vällingby, ingen som bor här ute?
    Spelar självklart ingen roll vart man bor :)

• babyJoline

Hej Sanneswardhs!
    Vad kul att du skrev :) Själv bor jag i Sundbyberg med min 1 åring och har en till på g. Bf i juni :)

• sanneswardhs

Okej! :)
    Har lite dåligt med mamma kompisar om man skulle säga så och det är ju alltid roligt att lära känna lite andra till senare när man går hemma :)
    Har ni bestämt något att ses här?

• MMX2

Vad roligt att de är fler som väntar sitt andra ban. Vår plutt ät beräknad 1juni. :)

• babyJoline

Ja varför inte boka in någon träff någon dag? Är det några som är intresserade? :D

• Ungmamma01

Hej! Får man hoppa in här? Är 27år och hemma med en på 9 månader. Kom inte heller in på min föräldra grupp, passade inte in om ni förstår. Ingen av mina kompisar har barn heller, så det blir lite tråkigt ibland på dagarna. Bor i Spånga och skulle gärna vilja lära känna andra mammor..

• MMX2

Är oxå intresserad av att ses. Spelar ingen roll för oss om de blir vardag eller helg.

Ungmamma01 skrev 2013-01-17 19:44:38 följande:
    Hej! Får man hoppa in här? Är 27år och hemma med en på 9 månader. Kom inte heller in på min föräldra grupp, passade inte in om ni förstår. Ingen av mina kompisar har barn heller, så det blir lite tråkigt ibland på dagarna. Bor i Spånga och skulle gärna vilja lära känna andra mammor..

hej! Klart du får vara med :) är i samma situation som du. Alltid lite annorlunda att träffa andra som har barn och förstår vad det innebär.
Svar på tråden Mammor i Stockholm!