Mammor i Stockholm!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!
mail iwonabilnik@yahoo.se :)
Hej heter Nancy fyller 21 i oktober har en dotter på som fyller en månad på söndag bor på söder:) skulle vara jätte trevligt att träffa mammor och umgås :) heter Nancy barbiebrownsuger Nkrumah på facebook brukar inte vara inloggad så ofta men hör gärna av er på Facebook :)
Hejhej alla mammor!
Är mamma till två underbara kids på 2och 3 år! Inga av mina kompisar har barn eller är ens i närheten att skaffa barn så det skulle vara kul att snacka lite och kanske ses!
Michaela mamma 23
Hej, jag är en 19-årig tjej från Uppsala som är mammaledig med min dotter på 4 månader. Vill gärna ha någon att prata med då dagarna kan bli ganska långa ibland.
Hejhej! Jag är 19 år och mamma till lilla Charlie på 3 månader. Bor norr om Stockholm och träffar/pratar gärna med andra mammor som också bor här omkring. Roligt med lite nya kontakter :)
Kram
Hej! Än till som gärna fikar, promenerar eller leker. Är 22år har en son på 1år. Vi håller till i Sundbyberg. Kom aldrig in i min föräldragrupp, inte för att jag bryr mig om hur gamla folk är bara man trivs i varandras sällskap men alla var runt 10år äldre än mig. Hoppas vi kan bli några stycken som tar tag i att ses och lär känna varandra.
Hej vad kul att det är så många som har skrivit! :) Adda mig jättegärna på FB då chansen är större att jag är inloggad där x)
Amanda Wiik heter jag där!
Kram!