• babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • Mandarino
    iva 20 skrev 2012-09-19 11:36:22 följande:
    Hej :) Jag är 21 år och min lilla Nadia är 11 månader , vi är hemma hela tiden :) Vad kul att finns annan mammor med den ålder
     Hej Nadia :)

Vi har delat ut Facebook här. Lättare att prata :) Om du har FB får du gärna inboxa din mailadress så lägger jag till dig :)
  • Nancy 025

Hej heter Nancy fyller 21 i oktober har en dotter på som fyller en månad på söndag bor på söder:) skulle vara jätte trevligt att träffa mammor och umgås :) heter Nancy barbiebrownsuger Nkrumah på facebook brukar inte vara inloggad så ofta men hör gärna av er på Facebook :)

• Mickis

Hejhej alla mammor!
    Är mamma till två underbara kids på 2och 3 år! Inga av mina kompisar har barn eller är ens i närheten att skaffa barn så det skulle vara kul att snacka lite och kanske ses!

Michaela mamma 23  

• Linnéa D

Hej, jag är en 19-årig tjej från Uppsala som är mammaledig med min dotter på 4 månader. Vill gärna ha någon att prata med då dagarna kan bli ganska långa ibland.

• Nadja93

Hejhej! Jag är 19 år och mamma till lilla Charlie på 3 månader. Bor norr om Stockholm och träffar/pratar gärna med andra mammor som också bor här omkring. Roligt med lite nya kontakter :)

Kram

• MMX2

Hej! Än till som gärna fikar, promenerar eller leker. Är 22år har en son på 1år. Vi håller till i Sundbyberg. Kom aldrig in i min föräldragrupp, inte för att jag bryr mig om hur gamla folk är bara man trivs i varandras sällskap men alla var runt 10år äldre än mig. Hoppas vi kan bli några stycken som tar tag i att ses och lär känna varandra.

• babyJoline

Hej vad kul att det är så många som har skrivit! :) Adda mig jättegärna på FB då chansen är större att jag är inloggad där x)
    Amanda Wiik heter jag där!
    Kram!

• babyJoline
    MMX2 skrev 2013-01-15 20:50:14 följande:
    Hej! Än till som gärna fikar, promenerar eller leker. Är 22år har en son på 1år. Vi håller till i Sundbyberg. Kom aldrig in i min föräldragrupp, inte för att jag bryr mig om hur gamla folk är bara man trivs i varandras sällskap men alla var runt 10år äldre än mig. Hoppas vi kan bli några stycken som tar tag i att ses och lär känna varandra.
    Vi bor i Sundbyberg vi med, kulkul! Det var samma för mig. Vi träffades några gånger men det rann ut i sanden tillslut ;P Men bitter för de e man inte haha :)
  • MMX2
    babyJoline skrev 2013-01-15 21:13:27 följande:
    Vi bor i Sundbyberg vi med, kulkul! Det var samma för mig. Vi träffades några gånger men det rann ut i sanden tillslut ;P Men bitter för de e man inte haha :)

Va kul :) då har vi säkert sprungit förbi varandra någon gång. Nej inget att vara bitter för. Är ju bara så att man inte passar med alla.
Svar på tråden Mammor i Stockholm!