• babyJoline

Mammor i Stockholm!

Hej! Är hemma med min lilla tös på 7,5 månad och söker lite trevligt folk att prata och dela lite erfarenheter med :) Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mammor i Stockholm!
  • babyJoline

Ja absolut! Vad sägs som någon dag nästa vecka? Och vad vill ni göra? Promenad, en fika, något annat? :)

• sanneswardhs

Jag kan inte på veckorna och nästa lördag blir svårt för mig för vi ska iväg på ett kalas men söndag möjligtvis nästa vecka? :)

• Shaded

Jag hoppar också in här :) Är 21 och har en son på 10 månader och väntar en till nu i maj :) Skulle vara jätte kul att träffa andra mammor!

• Ungmamma01
    sanneswardhs skrev 2013-01-18 20:53:31 följande:
    Jag kan inte på veckorna och nästa lördag blir svårt för mig för vi ska iväg på ett kalas men söndag möjligtvis nästa vecka? :)

. Synd att du inte kan under vardagarna, det är då jag har tid mest. Men jag kanske kan nästa söndag, inte helt säkert än.
  • MMX2

Vi kan nog oxå söndag nästa vecka. Vart ska vi ses? Någon som vet en bra plats där kanske barnen kan leka lite? Vilken tid?

• Ungmamma01

Nej jag kan inte nästa söndag, fått veta att vi ska på 2 års kalas nämligen. Kan vi byta dag?

• sanneswardhs

Okej ja då blir det svårt nästa söndag.. Hmm, ja vardagar är svårt då jag fortfarande jobbar heltid och har långt och åka till och från jobbet osv. Men kom me förslag när det passar er så kan vi väl se om det går att få ihop något :)

Svar på tråden Mammor i Stockholm!