• Jag1977

Fakir 1sept

Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!

• Svar på tråden Fakir 1sept
  • Tigerliljaaa

Har funderat på det här ett tag men hade ingen aning om att det heter fakir :p vad säger ni få jag haka på? Har varit lite delad kring att börja då jag försöker bli gravid...

• tiiitti

Jag började i måndags men gick på vanligt lchf igen i onsdags. Ska ta nya tag imorn eller måndag. Ska iväg hela dan idag så kör på vanligt idag. Lycka till ni andra som startar idag!!

• Martina 76

Tja....idag börjar 1 september. Fick ju feedback att jag är i för djup ketos - svältketos, men tänker ändå köra fakir nu en vecka för att se vad som händer. En vecka har aldrig dödat någon och på en vecka hinner man inte få några brister. Ska prova och se hur kroppen reagerar iaf. Fakirveckan börjas med en MBC!

• Martina 76
    Lady Maria skrev 2012-09-01 07:08:18 följande:
    Godmorgon alla fakirare! 1 september idag! Hur går det för er som redan börjat? Idag kommer jag att ta en MBC till frukost, ägg
    MBC är så jäkla gott! Men tar jag det så orkar jag inga ägg!
  • Martina 76
    Lady Maria skrev 2012-09-01 07:08:18 följande:
    Godmorgon alla fakirare! 1 september idag! Hur går det för er som redan börjat? Idag kommer jag att ta en MBC till frukost, ägg
    Hur länge tänker du köra?
  • Lady Maria
    Martina 76 skrev 2012-09-01 08:21:00 följande:
    Hur länge tänker du köra?

Jag ska börja med en vecka och se hur det går. Om jag tycker att det fungerar bra kan jag tänka mig att köra fakir på vardagarna och vanlig LCHF på helgen. Jag ska köpa stickor så jag kan mäta ketonteststickor och se hur jag ligger efter några dagars fakir.
  • Martina 76
    Lady Maria skrev 2012-09-01 08:43:13 följande:

Jag ska börja med en vecka och se hur det går. Om jag tycker att det fungerar bra kan jag tänka mig att köra fakir på vardagarna och vanlig LCHF på helgen. Jag ska köpa stickor så jag kan mäta ketonteststickor och se hur jag ligger efter några dagars fakir.
    I långa loppet tror jag faktiskt inte det är bra att köra fakir så mycket som till 5/7 (vardagarna). Då får ju inte dig allt kroppen behöver. Grönsaker innehåller ändå väldigt mycket nyttigt.
  • Jag1977

Jag kör på. Dag sex. Tappat 1,5kg. Inga problem, satsar på gott kött, mycket entrecote har det vart. Idag blir det dock avsteg då vi har middagsbjudning. Men imorgon kör jag igång igen

• Lady Maria
    Martina 76 skrev 2012-09-01 08:45:55 följande:
    I långa loppet tror jag faktiskt inte det är bra att köra fakir så mycket som till 5/7 (vardagarna). Då får ju inte dig allt kroppen behöver. Grönsaker innehåller ändå väldigt mycket nyttigt.
    Har två kg som jag skulle vilja tappa och hoppas på fakir men tänker bara köra det tills dessa envisa två är borta.
Svar på tråden Fakir 1sept