Fakir 1sept
Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!
Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!
Har funderat på det här ett tag men hade ingen aning om att det heter fakir :p vad säger ni få jag haka på? Har varit lite delad kring att börja då jag försöker bli gravid...
Alla är varmt välkomna
Jag började i måndags men gick på vanligt lchf igen i onsdags. Ska ta nya tag imorn eller måndag. Ska iväg hela dan idag så kör på vanligt idag. Lycka till ni andra som startar idag!!
Tja....idag börjar 1 september. Fick ju feedback att jag är i för djup ketos - svältketos, men tänker ändå köra fakir nu en vecka för att se vad som händer. En vecka har aldrig dödat någon och på en vecka hinner man inte få några brister. Ska prova och se hur kroppen reagerar iaf. Fakirveckan börjas med en MBC!
Jag kör på. Dag sex. Tappat 1,5kg. Inga problem, satsar på gott kött, mycket entrecote har det vart.
Idag blir det dock avsteg då vi har middagsbjudning. Men imorgon kör jag igång igen