• Jag1977

Fakir 1sept

Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!

• Svar på tråden Fakir 1sept
  • Boost

Tack tack! Startade med äggsmör på 2 ägg.
    Fisk ikväll.
    Ska bege mig och köra kondition nu, laddad!

• Boost

Jag är snarare tvärtom Martina, tycker jag mår som bäst med så lite kh som möjligt.

• Martina 76
    Boost skrev 2012-08-26 11:49:48 följande:
    Jag är snarare tvärtom Martina, tycker jag mår som bäst med så lite kh som möjligt.
    Fast jag har knappt ätit några kolisar. Jag äter lite nu också. Kanske 20-30 g om dagen, men iaf inte noll!
  • Jag1977

Har kört igång! Kunde inte heller vänta.... Äggsmör till brunch och till middag grillad entrecote med vitlökssmör

• Boost
    Jag1977 skrev 2012-08-26 15:27:15 följande:
    Har kört igång! Kunde inte heller vänta.... Äggsmör till brunch och till middag grillad entrecote med vitlökssmör

Hääärligt! Heja oss :)
  • Jag1977
    Boost skrev 2012-08-26 16:55:41 följande:
    Hääärligt! Heja oss :)

Wihooo!
  • tiiitti

Efter mycket frossande i helgen (dock bara lchf-vänligt) känner jag att jag kör på fakir redan idag.

Ska fetter bara komma från kokosfett å smör?

Jag brukar alltid äta svarta oliver till min mat (för att få i mig fett) men de kan jag inte göra längre då va?

• Boost
    tiiitti skrev 2012-08-27 09:07:25 följande:
    Efter mycket frossande i helgen (dock bara lchf-vänligt) känner jag att jag kör på fakir redan idag.

Ska fetter bara komma från kokosfett å smör?

Jag brukar alltid äta svarta oliver till min mat (för att få i mig fett) men de kan jag inte göra längre då va?

Det stämmer, inga oliver på fakir.
    Jag1977 skrev 2012-08-26 15:27:15 följande:
    Hur gick första dan igår?
    För mig gick det bara fint. Lite hungrig på kvällen bara som jag inte brukar vara annars, ett kokt ägg räddade mig då :)
  • Jag1977

det gick fint! vi grillade fantastiskt god entrecot och gjorde egen bea, det var underbart gott!

till frukost idag blev det äggsmör och snart ska jag steka en omelett med tonfisk.

till middag blir det entrecot igen, kan knappt bärga mig

hur ser din matdag ut idag?      

• Jag1977

läste att champinjoner har typ 0kh, kan det stäma? isåfall borde det ju vara godkänt under fakir- några bloggare som rek det under fakiren. det är ju ett väldigt gott tillbehör att smörsteka till kött och fågel isåfall!
    nån som vet?  

Svar på tråden Fakir 1sept