Fakir 1sept
Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!
Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!
Tack tack! Startade med äggsmör på 2 ägg.
Fisk ikväll.
Ska bege mig och köra kondition nu, laddad!
Jag är snarare tvärtom Martina, tycker jag mår som bäst med så lite kh som möjligt.
Har kört igång! Kunde inte heller vänta.... Äggsmör till brunch och till middag grillad entrecote med vitlökssmör
Efter mycket frossande i helgen (dock bara lchf-vänligt) känner jag att jag kör på fakir redan idag.
Ska fetter bara komma från kokosfett å smör?
Jag brukar alltid äta svarta oliver till min mat (för att få i mig fett) men de kan jag inte göra längre då va?
det gick fint! vi grillade fantastiskt god entrecot och gjorde egen bea, det var underbart gott!
till frukost idag blev det äggsmör och snart ska jag steka en omelett med tonfisk.
till middag blir det entrecot igen, kan knappt bärga mig
hur ser din matdag ut idag?
läste att champinjoner har typ 0kh, kan det stäma? isåfall borde det ju vara godkänt under fakir- några bloggare som rek det under fakiren. det är ju ett väldigt gott tillbehör att smörsteka till kött och fågel isåfall!
nån som vet?