• Jag1977

Fakir 1sept

Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!

• Svar på tråden Fakir 1sept
  • Martina 76
    Jag1977 skrev 2012-09-03 20:51:24 följande:

Härligt!! Vilken koll du har på vad du stoppar i dig.... Jag har ingen koll på gram... :-/ idag blev det kaffe+kokosolja till frukost.1st Grillad kycklingfilé med grönsallad och ostkuber till lunch. Kaffe+kokosolja till middag. Dock kände jag mig yr och lite illamående nu på kvällen, så jag tog ca 1,5dl stekt köttfärs med lite riven ost på..... Har jag ätit på tok för mycket tror du?! Vill ju verkligen boosta viktnedgången!
    Jag har lagt in i matdagboken.se bara för att få lite koll nu när jag vill tappa det sista. Det är därför jag har koll.  
  • Jag1977

Nu blir det backträning. Några varv uppför slalombacken. på endast MBC. Får se om jag överlever

• Martina 76

Själv ska jag ta en tur till gymmet för ben, bröst och bicept. 'Också med bara en MBC i magen!

• tiiitti

Undra om paleo skulle passa mig bättre än fakit. eller vad ska man göra? börjar bli trött på att min övervikt aldrig släpper..

• Martina 76
    tiiitti skrev 2012-09-04 09:45:07 följande:
    Undra om paleo skulle passa mig bättre än fakit. eller vad ska man göra? börjar bli trött på att min övervikt aldrig släpper..
    Hur mycket övervikt har du?
  • tiiitti

När jag skrev in mig hos MVC för exakt ett år sen vägde jag 73kg (164 lång)

I januari födde jag, å 2 veckor efter förlossningen vägde jag 88kg

I mars började jag med LCHF och har gått ner lite upp lite, ner å upp hela tiden.

Väger idag 83.

Mitt första mål är att komma ner till inskrivningsvikten,73 Alltså 10 kg..

Men sen skulle jag vilja ner yttligare 10.. till 63.

• Jag1977

Klarade bara två varv. Brukar köra fem. Vet inte om det är den striktare kosten eller pm jag håller på att bli sjuk? Irriterande!

• Martina 76
    Jag1977 skrev 2012-09-04 11:58:26 följande:
    Klarade bara två varv. Brukar köra fem. Vet inte om det är den striktare kosten eller pm jag håller på att bli sjuk? Irriterande!
    Var och styrketränade på lunchen och kände mig KLEN!!! Jag käkar 5-10g kolisar om dagen och jag tror att det är orsaken. Kroppen är redan rätt hårt belastad med tanke på bristen på "raketbränsle". Men, men en månad ska jag köra det här. Går det i den här takten ser jag ut som ett streck innan september är slut!

Skämt åsido så hoppas jag verkligen på att nu en gång för alla nå min målvikt. Har inte varit där sen min förste son föddes 2006. Eller snarare sen innan jag träffade hans pappa så egentligen är vi nog ända borta i 2003 eller nåt. Lyckas jag kommer jag att bli så jäkla glad!!!!
Svar på tråden Fakir 1sept