Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

Marsbebis 2013

Idag gick jag in i v 11! Åh det känns som ett stort steg på vägen! 10+0! Bara två veckor till så kommer ul och då hoppas jag att vi kan pusta ut!

Har inte tid att hänga här så mkt så jag känner mig rätt "utanför". Hänger ju inte med alls i vad ni pratar om å så. Men jag kan inte trolla med tiden så det får väl vara så.

Hur mår ni alla? Börjar ni må bättre ju längre man kommer in i graviditeten?
    Jag tror jag mår bättre. Inte alls så mkt illamående som det har vart och jag har inte tagit postafen på tre dagar och har klart mig med lite lite illåmpende bara. SKÖNT!

vittsomsocker.blogspot.com - 4 barns mamman med 5 barn
  • FruRundberg
    LinnV skrev 2012-08-30 18:51:06 följande:

Jag är in flera gånger om dagen, men skriver inte så ofta, det hinns inte riktigt med..

Jag mår rätt bra faktiskt, den jäkla orkeslösheten är så jobbig bara. Är inte trött men orkar ändå inte göra något.. konditionen är hemsk, cyklar lika mycket nu som tidigare men kroppen orkar inte, blir anfådd direkt..
    Ja andfåddheten är hemsk! Minsta ansträngning gör att jag flåsar som bara den. Jobbig!

• FruRundberg

Nu kommer en riktigt äcklig fråga till er som känner igen er.. SkämsSkäms

Jag har vart väldigt trög och emellanåt dålig i magen. Nu idag så kom det slem ist för avföring FörvånadSkäms
    Har någon annan vart med om detta?? Blev änna lite orolig..

Ber så hemskt mkt om ursäkt för den äckliga frågan Skäms

• FruRundberg
    tilj75 skrev 2012-08-31 19:39:53 följande:
    FruRundberg. Min mage är helt uppochner under graviditeterna. Antingen jättehårt el tvärtom. Det är säkert ingen fara alls.
    Hoppas det! Tack för ditt svar {#emotions_dlg.flower}
  • FruRundberg

Jag har Kub den 17 september. Längtar! Idag var jag och tog blodprovet till testet.
    Jag får betala 1500kr för det men det känner jag att det är det värt.

Jag drömmer väldigt mkt mardrömmar nuförtiden.. så jobbigt att vakna på natten med hjärtat bultandes och svetten lackar! Är det fler som sover oroligt?

• FruRundberg

Hoppas det lugnar sig här med snart. Är jämt skit trött. Ska lägga mig nu en stund. Passa på när man e ensam hemma och ledig!
    Beställde bebisens första bodys igår lite tidigt men jag kunde inte motstå. 55kr för 2pack bodys är ju billigt!

• FruRundberg
    Delfinis skrev 2012-09-03 12:43:04 följande:
    har du fått någon mage?
    Jag har blivit tjockare men ingen direkt mage än vill jag inte påstå. Ingen sån putande fin mage som så många här redan har
  • FruRundberg
    Whoeix skrev 2012-09-03 15:13:17 följande:
    Fick reda på idag att litens hjärta slutat slå i 9+1. Skulle vart i 12+0 idag. Livet är så orättvist...tredje missfallet nu. Hoppar ur tråden hur som.
    nej va hemskt! Beklagar så himla mycket!Hjärta

Min största mardröm att få veta det under kub..
  • FruRundberg
    sajo0106 skrev 2012-09-03 15:55:08 följande:
    Okej tjejer, nu har jag gjort min egna "hur man använder sin doppler"-video och håller på att skratta ihjäl mig när jag ser den och hör mig själv :P Ni får ta den med en liten nypa salt men jag hoppas då att den kan hjälpa iaf någon av er att hitta av eran bäbis ;) Ni får ursäkta ljudet, spelar in med webcamen från laptopen haha :P

" rel="nofollow" target="_blank">

Jättebra visat! Har ingen själv men funderar starkt på att skaffa mig en nu då jag själv är väldigt nojig av mig!
  • FruRundberg

Jag har med känt att ingen svarar på mina inlägg men så är jag inte heller så himla aktiv som jag skulle vilja. Jobbar mkt och då när jag har "tid" så orkar jag mest bara läsa lite.
    Min blogg hamnar med i skymundan just nu och det är så många "måsten" så jag skiter i allt ist.
    Mest "hänger" jag på FB där det känns lättare att hänga med. Men där kan jag ju inte prata bebis snack så det är ju så tråkigt då
    Är ändå glad att jag har denna tråd att komma till när jag vill bara skrika ut mina frågor och oro. Även glädje såklart.

Svar på tråden Marsbebis 2013