Husfrun skrev 2012-07-28 11:32:21 följande:
Jag är helt ny inne på Familjeliv å har lite svårt att hitta...
Tror jag hamnat rätt dock :)
Plussade för 2v sedan på Semestern!!
Helt ofattbart! Vi har fyra barn sedan tidigare och var lixom "klara" med vår familj
Men nu väntar vi ett litet Hoppsan <3 BF 22/3
Jag är lika spänd och lycklig som de andra fyra gångerna!!
Underbart att få färdas denna resa ännu en gång och få följa ett litet mirakel <3
Däremot vet vi inte hur vår familj kommer att reagera... De tycker att vi har barn så det räcker...
Har ingen aning om när eller hur vi ska tala om det...
Har någon några förslag?
Kram på er!
Va kul med en till som väntar nummer 5! Jag väntar nummer 5 men familjens sjette. Detta var därmot planerat och vad andra tycker det skiter vi i!
Vet att massa människor runtomkring oss tycker att vi har alldeles för mkt att göra men det är inte de som lever vår vardag och liv. Så länge man själv känner att man vill, klarar av det så är det bara köra på tycker jag. Det finns alltid de som kommer med dumma idiotiska kommentarer.
Jag har bestämt mig att inte "gå runt och tala om det" utan bara våra allra närmsta får reda på det och de andra får med tiden upptäcka det själva
Och det får bli den chocken för de ist!
Vi känner att det är ju ingen hemlighet och frågar någon så självklart berättar vi med stolthet att vår familj blir större. Men det är inte heller så att vi kommer att berätta det så fort vi träffar någon, det kommer fram ändå