• Anonym (Elin)

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?
  • 2012mamma

Nej, det har jag inte gjort.
    Jag blir bakfull i 2 dagar på en cider nu för tiden så det är inte värt det ;).

• Loriyana

Hade inte tänkt dricka först, men tog sen en snaps vid midsommarbordet. Var trevligt  :)

Anledningen till att jag inte tänkt dricka var för att jag kännt mig lite dålig i magen den här veckan och inte riktigt varit sugen på alkohol. Sedan vill jag inte dricka bara för att man "måste" eftersom det är en högtid. Utan jag vill dricka när jag är sugen på det och inte känna något tvång.

• Anonym (SuparN)

Om jag tänker dricka? Jo, det är klart! Jag är närmast redlöst berusad redan. Alla ni som skriver i tråden bevisar bara hur mycket ni saknar ungdomens glada fylledagar. Hoppas bara jag slipper tillbringa natten på tillnyktringsenheten igen, nu när man har barn och allt. 

• Anonym
    Anonym (SuparN) skrev 2012-06-22 22:18:24 följande:

Om jag tänker dricka? Jo, det är klart! Jag är närmast redlöst berusad redan. Alla ni som skriver i tråden bevisar bara hur mycket ni saknar ungdomens glada fylledagar. Hoppas bara jag slipper tillbringa natten på tillnyktringsenheten igen, nu när man har barn och allt. 

Kan inte vara en så jättebra fest eftersom du skriver här. Cool
  • Daeminimon
    Daeminimon skrev 2012-06-22 21:24:41 följande:
    Jag svarade "Kanske". Sitter i pyjamas framför fotbollen, men jag har en cider i kylskåpet som jag kanske sörplar i mig. Däremot ska jag iväg på jobbkurs måndag-tisdag, så på måndag kväll blir det nog några drinkar. Jobbet betalar! Flört
    Mmm. Blev en Bailey's med mjölk istället.

Mina dryckesvanor  är och förblir 19.
  • gbgumman

Ja lite vin blev det. Det var gott.

Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?