• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • c89
    ÄlskadeT skrev 2012-06-17 20:09:14 följande:
    Passar på att slänga in ett tips till mina storbystade medsystrar!

Twilfits minimizer-BH är superbra! Sitter bra och är riktigt skön. Tydligen deras storsäljare!
    Dom har väl bara till G typ?! Obestämd
  • Gladskit
    c89 skrev 2012-06-17 21:04:05 följande:
    Tänkte precis samma sak, där kunde jag möjligen handla när jag gick i högstadiet.
    Några HH-kupor fanns där aldrig i alla fall..
  • Anonym (Stora)

Jadu jag har storlek 65 E nuförtiden efter barn nr 2 och amning.

• c89
    Gladskit skrev 2012-06-17 21:05:17 följande:
    Tänkte precis samma sak, där kunde jag möjligen handla när jag gick i högstadiet.
    Några HH-kupor fanns där aldrig i alla fall..
    Mjo. Mina boobies har växt i snitt en kupstorlek om året sedan de började växa öht. Började på A-kupa när jag var 11-12, hade väl D-kupa i nian och sedan har det fortsatt med en kupstorlek om året, så låg väl på G när jag var 17-18.

Efter 20 har jag dock gått upp en del i vikt i övrigt också, började med antidepp-viktuppgång och när man väl hade några extrakilo så blev det tydligen mycket lättare att gå upp i vikt, något jag haft väldigt svårt för innan... Har tänkt ta tag i det efter graviditeten också. 
    Hade en period när jag verkligen körde stenhård viktväktardiet i hopp om att ALLT på kroppen skulle bli mindre och gick ner hela 12 kilo på 2-3 månader. Inte en enda kupstorlek försvann så jag antar att min kropp har just brösten som främsta fettreserv tragiskt nog Tungan ute 
  • ÄlskadeT
    c89 skrev 2012-06-17 21:04:05 följande:
    Det är möjligt.. Jag har ju bara F så...
  • LillaTanten

Jag har fullständigt rasat i vikt på sista tiden så efter att ha legat på 105 D så nu har jag 70 B minus typ ungefär..

och har ett h-vete med att hitta bh jag med eftersom det inte verkar finnas någon utan en massa byglar, vadderingar,  lyft och fixåtrix så att en känner sig som i en tvångströja :(

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Emmi27

Har 85E men hoppas att allt krymper när jag lyckats gå ner 20 kg. Har dock gått ner 25 kg en gång förut men inte fan blev brösten så mycket mindre. Kanske lyckas bättre denna gång.

• Anonym (♀)
    c89 skrev 2012-06-17 21:13:56 följande:
    Mjo. Mina boobies har växt i snitt en kupstorlek om året sedan de började växa öht. Började på A-kupa när jag var 11-12, hade väl D-kupa i nian och sedan har det fortsatt med en kupstorlek om året, så låg väl på G när jag var 17-18.

Efter 20 har jag dock gått upp en del i vikt i övrigt också, började med antidepp-viktuppgång och när man väl hade några extrakilo så blev det tydligen mycket lättare att gå upp i vikt, något jag haft väldigt svårt för innan... Har tänkt ta tag i det efter graviditeten också. 
    Hade en period när jag verkligen körde stenhård viktväktardiet i hopp om att ALLT på kroppen skulle bli mindre och gick ner hela 12 kilo på 2-3 månader. Inte en enda kupstorlek försvann så jag antar att min kropp har just brösten som främsta fettreserv tragiskt nog Tungan ute 
    Jag känner igen mig helt (minus antidepressiva - i mitt fall var sjukdom orsaken). Min första BH köpte jag i 8:an: 75C.
  • Anonym (Finns inga bh:s)
    Anonym (:)) skrev 2012-06-17 18:11:13 följande:
    [men det är vel stort fast det är a kupa va? Eftersom du har stort mått runt om blir inte det typ som 70F quote=65400510][quote-nick]Anonym (Finns inga bh:s) skrev 2012-06-17 17:58:27 följande:[/quote-nick]95 A. Har inte hittat en enda bh som funkar. Har istället bygellösa typ aire bra.[/quote]
    Hmm det där förstod jag inte.
Svar på tråden BH-storlekar?