• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym

75H, ska göra en förminskning!

• Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 16:15:44 följande:
    75H, ska göra en förminskning!

kan tänka mig att diverse ryggproblem o svårhet att hitta bhar som passar ligger bakom det eller?
  • Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:17:08 följande:
    kan tänka mig att diverse ryggproblem o svårhet att hitta bhar som passar ligger bakom det eller?
    Japp, alldeles riktigt! Trodde de skulle bli mindre av amning och viktnedgång, men nej, så nu ska de bort!!!!Flört
  • Miniz1983

75H här med. Ska också göra en förminskning men kom en graviditet i vägen innan jag hunnit gå ner tillräckligt i vikt för att få operationen gjord så får bli senare.

• Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 16:18:52 följande:
    Japp, alldeles riktigt! Trodde de skulle bli mindre av amning och viktnedgång, men nej, så nu ska de bort!!!!Flört

Det brukar bli så för vissa tyvärr I guess!  Låter bra det för dig ;)  När ska de bort då?  Antar att det går att bröstknulla dig då?
  • Anonym (känslig)
    Miniz1983 skrev 2012-06-16 16:19:05 följande:
    75H här med. Ska också göra en förminskning men kom en graviditet i vägen innan jag hunnit gå ner tillräckligt i vikt för att få operationen gjord så får bli senare.

Oj, trodde inte den storleken alls va vida vanlig. Men där ser man. Förminska om det medför problem, varför lida i onödan liksom?
  • April barn

Är inte helt hundra använder mest mina mjuka amnings bhar i tyg eller sport bh men runt 70-75D-DD.

• Anonym (s)

Beror lite vad de är för bh. Många är ju olika i strl. Men oftast 75 c men ibland b

• Miniz1983

Jo det är i te värt problemen. Ont i ryggen, nacke och axlar konstant. Domningar i armarna på nätterna. Ska förminska men har inte råd själv. Så måste kämpa lite för att landstinget ska betala operationen.

Svar på tråden BH-storlekar?