BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
När jag har pratat med personalen i olika change butiker säger dom att J kupan är bland de vanligaste de säljer och därför är de sällan den storleken finns inne. Så jag tror snarare att det är så att alldeles för många går runt med fel (för små) storlekar.
kul tråd men hade varit roligare om man lagt ut lite bilder på alla dessa bh;ar, puuh man bara läser och läser, själv var jag och fick rätt storlek på change igår, 75E
75 A har jag numera.
75F-80E beroende på märke. På min favvo BH tror jag att jag egentligen skulle behöva 70G men jag känner mig verkligen inte "där" ännu mentalt. Jag har svårt nog att acceptera 75F med tanke på min kropps-storlek i övrigt. Hängiga sladdriga påsar till bröst gör att tajt under bysten är ett krav. Lustigast är att på kappahl har jag 85E å deras stora storlekar, och den sitter perfekt tajt under bysten, men på "riktiga" bh tillverkare har jag mycket mindreomkrets, så även på kappahls vanliga sortiment, men där går inte kupstorlekarna högt nog :-/
Ni vet om att kupstorleken varierar beroende på omkretsen?
Kupan på en 75C är samma som på en 80B...
Jag har 60 FF, iaf på freya och fantasie. På mina sporthnar har jag 65 HH på shockabsorbers och 60 G på panache.
Nu blev allt knas, har i vanliga fall om man köper bh på hm, lindex mm 80b men när jag gick in på change hemsida och räknade ut min storlek så stod det att jag hade 80DD hur kan det komma sig!?
65E, 70D. Det varierar lite med märke och modell.
Som för så många andra så varierar det lite beroende på märke och modell. 75 E-F, 70 F-G.
70 b. 164 cm, 54 kg. Mycket nöjd,
Hade 75H, efter en bröstförminskning har jag nu 75DD. Önskar de vore mindre..
Changes storlekar följer inte internationella måttabeller. Jag har 75 G i triumph, chantelle och fantasie. 65 J hos Change är trångt.
Jag har måtten 77 under bysten och 109 brösten är som störst.