• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym
    c89 skrev 2012-06-17 14:52:17 följande:

Älskar dina bröst. Fantastiska, synd den dagen dom blir mindre, men livet blir väl lättare för ryggen.
  • Ely
    Anonym skrev 2012-06-17 10:23:55 följande:
    Varför så fixerad vid bröstknullning? Nu har du nämnt det tre gånger som jag har sett i alla fall. Är du kille TS??
    ja o jag kan inte vara den enda som vet vem TS är
  • Ely
    Anonym skrev 2012-06-17 11:00:35 följande:
    Gissar på att de med stora bröst som skrivit oanonymt i tråden har blivit inboxade,
    jupp
  • Ely
    c89 skrev 2012-06-17 14:52:17 följande:

snart kommer du också veta vem ts ärSolig
    gissar att det lär dratta lite i inboxen efter bilden
  • dawkins
    c89 skrev 2012-06-17 14:51:26 följande:
    Är så jävla trött på stirrande blickar, KÄRRINGAR i 40-årsåldern är fasen värst! Till och med min sambo börjar skratta högt åt vissa när han ser hur dom glor ögonen ur sig.
    Allt är ju relativt, men att kalla tjejer/ kvinnor runt 40 för kärringar är fan att ta i..
  • c89
    Anonym skrev 2012-06-17 14:55:47 följande:
    Älskar dina bröst. Fantastiska, synd den dagen dom blir mindre, men livet blir väl lättare för ryggen.
    Ryggen har jag inga direkta problem med, men tänker som så att jag lär få det med tiden. Dock är det ohållbart att vara tvungen att köpa bikini för 1000 spänn, aldrig kunna prova en BH innan man köper den eftersom att jag måste beställa hem från england. Aldrig några fina klänningar eller toppar som passar osv. Dessutom alla fruktansvärda fördomar man får utstå från andra idioter osv. Upplever bara nackdelar med för stora bröst.
    Ely skrev 2012-06-17 14:59:12 följande:
    snart kommer du också veta vem ts ärSolig
    gissar att det lär dratta lite i inboxen efter bilden
    Oh yeah.

• Gladskit
    c89 skrev 2012-06-17 14:51:26 följande:
    Jag ska dock förminska mina bröst så fort vi känner oss nöjda med barn, hoppas nämligen innerligt på att kunna amma, får väl se nu om tre månader... 
    Har därför inte velat ta risken eftersom att oddsen för att kunna amma är oerhört små efter en så stor förminskning som jag vill göra. Ingen jag känner som förminskat har kunnat amma heller och då har det ändå inte varit mer än kanske 2-3 kupstorlekar.
    Jag såg ut ungefär som du förut, fast jag hade aldrig på mig tröjor liknande den du hade på bilden. Det gav alldeles för mycket uppmärksamhet, vilket jag absolut inte ville ha!
    Dessutom hade jag ont i ryggen av dem, var tvungen att somna på min spikmatta nästan varje kväll.
    För mig var det också viktigt med amningen, därför väntade jag med att operera mig. Men för drygt ett år sen förminskade jag dem och det var f-n det bästa jag gjort. Nu har vi bara ett barn och det finns såklart en möjlighet att vi får fler. Men amningen funkade aldrig med ettan så om jag kommer att kunna amma det barnet eller ej spelar ingen större roll. Och jag har inte haft ont i rygg eller axlar what so ever efter operationen.
    När min son var nyfödd hade jag för övrigt K-kupa. Sexigt? Inte särskilt, det såg groteskt ut!
  • Anonym

85B med 68 kg till mina 162 cm. Vid 55 kg har jag 75A. Bara att välja..

Svar på tråden BH-storlekar?