• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (H)

70E, väger 52 kg och är 160. Äkta och uppskattade

• Anonym (Man)

Jag gillar verkligen inte stora bröst, A-C är mitt ideal på tjejer. Min reptilhjärna kollar automatiskt på storbystade kvinnor, men jag vill inte ha en själv. Ju större ju slappare och hängigare med åren, inget att satsa på..

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-06-17 12:28:06 följande:
    Man måste inte vara tjock för att ha stora bröst. En gammal kompis var skinn och ben och drog väl 70 G nånstans om inte mer. Hon opererade sig tillslut, hon tröttnade på kommentarer, blickar och att inte våga gå till stranden. 
    Jag har stora och väger väl runt 65 kg till mina 178 cm... Knappast tjock. 
    Låter som drömkvinnan i mina ögon. Stora tuttar, 65 kg och nästan 180 lång. WOW! 
  • Anonym
    c89 skrev 2012-06-16 23:24:13 följande:
    Folk här har fel angående vikt. Det är inte relevant alls!
    Kupan är ju skillnaden mellan omkretsen och själva brösten. Jag som då har K-kupa är alltså 30-32cm större runt där brösten är som störst och under brösten. 

En D-kupa är alltid en D-kupa oavsett om man är smal i övrigt eller mulligt i övrigt. Fortfarande samma skillnad storleksmässigt mellan omkrets över byst och under byst. 

Så oavsett om man har 75 i omkrets och är relativt smal i övrigt eller om man har 85 i omkrets och är mulligare så är en K-kupa stort i förhållande till kroppen oavsett hur denna kropp ser ut i övrigt. Däremot är ju en K-kupa som sitter på en tjock tjej mycket större volymmässigt än om dessa sitter på en smalare tjej. 
  • Mamma SL
    Anonym skrev 2012-06-17 12:13:14 följande:
    Den här skaran kvinnor har ju helt sjukt stora bröst. Har aldrig varit med kvinnor över C kupa, förutom ett redigt fläskberg som sportade 85G eller liknande. Är alla så sinnesjukt tjocka, eller har ni bara blivt frälsta av gud för att vara en gåva till mannen?
    Kupstorleken har med skillnaden på måttet över brösten och under brösten att göra. En 75C har lika stora bröst som en 80B. Så är man väldigt smal runt bröstkorgen så kan man ha "stor" kupstorlek utan att brösten är så väldigt stora. 
  • Aur0ra

95 F-G =D

Har tappat hoppet om att att hitta en vanlig/amningsBH i affär^^ 

• c89
    Anonym skrev 2012-06-17 12:13:14 följande:
    Den här skaran kvinnor har ju helt sjukt stora bröst. Har aldrig varit med kvinnor över C kupa, förutom ett redigt fläskberg som sportade 85G eller liknande. Är alla så sinnesjukt tjocka, eller har ni bara blivt frälsta av gud för att vara en gåva till mannen?
    Tycker inte jag var så jävla fet när jag ändå hade stora bröst. Denna bild är förvisso 1,5 år gammal och då hade jag "bara" 80i. Har inte så många "bra" bilder där skillnaden i kropp/bröst syns för jag brukar försöka klä mig så att man inte lägger märke till brösten på samma sätt. Är så jävla trött på stirrande blickar, KÄRRINGAR i 40-årsåldern är fasen värst! Till och med min sambo börjar skratta högt åt vissa när han ser hur dom glor ögonen ur sig.
    Nu är jag gravid också så då är jag ju fet, haha!

Jag ska dock förminska mina bröst så fort vi känner oss nöjda med barn, hoppas nämligen innerligt på att kunna amma, får väl se nu om tre månader... 
    Har därför inte velat ta risken eftersom att oddsen för att kunna amma är oerhört små efter en så stor förminskning som jag vill göra. Ingen jag känner som förminskat har kunnat amma heller och då har det ändå inte varit mer än kanske 2-3 kupstorlekar.
Svar på tråden BH-storlekar?