• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • Filifjonkan03
    Liingondricka skrev 2012-05-07 21:24:22 följande:
    Plussade BIM+26 :)
    Hade du inte fått några utslag alls då innan? Eller inte testat?

Är på BIM +3 idag och inget här heller... får se om jag får till en test ikväll.

Skrev en tråd i detta för någon dag sedan: www.familjeliv.se/Forum-1-289/m64779002.html
    Verkar som om det inte är helt ovanligt att plussa sent. Så vi får väl hålla tummarna ihop
  • Meriah06
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-07 21:59:08 följande:
    Hade du inte fått några utslag alls då innan? Eller inte testat?

Är på BIM +3 idag och inget här heller... får se om jag får till en test ikväll.

Skrev en tråd i detta för någon dag sedan: www.familjeliv.se/Forum-1-289/m64779002.html
    Verkar som om det inte är helt ovanligt att plussa sent. Så vi får väl hålla tummarna ihop

Jag håller tummen för dig :)
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:00:14 följande:
    Jag plussade bim +3, det är ganska sent.
    Åh fint! Då kanske jag skulle våga mig på att testa innan sängen
  • Starbaby
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-07 23:01:18 följande:
    Åh fint! Då kanske jag skulle våga mig på att testa innan sängen
    Jag testade varje dag från bim -10 med negativa resultat. Använde en massa olika tester dessutom.
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:03:12 följande:
    Jag testade varje dag från bim -10 med negativa resultat. Använde en massa olika tester dessutom.
    Något tips på vilket test som var bäst? Vilket gav dig tillslut utslag?
  • Starbaby
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-07 23:05:39 följande:
    Något tips på vilket test som var bäst? Vilket gav dig tillslut utslag?
    RFSU´s testa tidigt - ironiskt nog bim +3 men samma dag testade jag positivt med massa tester. Så då hade jag tillräckligt med hcg för alla tester.
  • Meriah06
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:06:56 följande:
    RFSU´s testa tidigt - ironiskt nog bim +3 men samma dag testade jag positivt med massa tester. Så då hade jag tillräckligt med hcg för alla tester.
    vad hade du för gravsymptom? jag har tagit två tester som varit negativa men mår fruktansvärt illa, måste pinka heeela tiden. går just nu på kurs och måste springa på toaletten varje halvtimmas rast. har alltid haft rikliga flytningar som jag knappt märkt av sen bim. är idag på bim +5 och testade negativt senast igår. har nån form utav "mensvärk" som känns annolrunda, det strålar ner i benen på nåt sätt
  • Filifjonkan03
    Starbaby skrev 2012-05-07 23:06:56 följande:
    Ah tack för tipset! Ska se vad mina stickor säger. Testar ett ikväll och väntar några dagar till med ett nytt om det inte ger något utslag.
Svar på tråden Någon som plussat sent?