• Meriah06

Någon som plussat sent?

Som rubriken lyder, finns här någon som plussat sent? Och är det vanligt? Är idag på bim + 6 men har fått två negativa test. Mår jätteilla flera ggr om dagen, har ont i magen å brösten har börjat ömma. Igår kunde jag inte gå upp ur sängen i 2 timmar för jag var så nära att kräkas.

• Svar på tråden Någon som plussat sent?
  • Amazed

Jag tror att jag är gravid, och imorgon har jag BIM.. Tror att jag kommer plussa sent, för jag känner verkligen att jag är gravid. Så jag hakar på den här tråden och hoppas på många svar som bringar hopp :)

• Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 20:55:03 följande:
    Jag tror att jag är gravid, och imorgon har jag BIM.. Tror att jag kommer plussa sent, för jag känner verkligen att jag är gravid. Så jag hakar på den här tråden och hoppas på många svar som bringar hopp :)
    Håller tummarna!

Hur kommer det sig att du tror att du kommer plussa sent? Hänt förrut?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 20:57:23 följande:
    Håller tummarna!

Hur kommer det sig att du tror att du kommer plussa sent? Hänt förrut?
    Nej, det är bara en känsla jag har av någon anledning.. Har testat i över en vecka nu, bara för jag är så otålig haha. Och fått negativt såklart, är väl därför jag fått för mig att jag kommer plussa sent.

Har dock exakt samma symtom och känsla som när jag blev gravid med sonen, visste att jag var gravid typ 1-2 veckor innan jag plussade, i vecka 6.
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 20:59:42 följande:
    Nej, det är bara en känsla jag har av någon anledning.. Har testat i över en vecka nu, bara för jag är så otålig haha. Och fått negativt såklart, är väl därför jag fått för mig att jag kommer plussa sent.

Har dock exakt samma symtom och känsla som när jag blev gravid med sonen, visste att jag var gravid typ 1-2 veckor innan jag plussade, i vecka 6.
    Åh så härligt! Har också en känsla av att jag är gravid men testen vill inte visa något än så det är så frustrerande.
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:01:25 följande:
    Åh så härligt! Har också en känsla av att jag är gravid men testen vill inte visa något än så det är så frustrerande.
    Det är verkligen frustrerande.. Speciellt då man är nästan säker på att man är gravid, jag är väl i alla fall 70-80% säker på att jag är det. Men vill att testen ska visa det också så jag får det bekräftat :P Vilka test testar du med?
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:05:51 följande:
    Det är verkligen frustrerande.. Speciellt då man är nästan säker på att man är gravid, jag är väl i alla fall 70-80% säker på att jag är det. Men vill att testen ska visa det också så jag får det bekräftat :P Vilka test testar du med?
    Jag har köpt sånadär hcq-stickor som jag kört med än så länge. Du då?
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:08:24 följande:
    Jag har köpt sånadär hcq-stickor som jag kört med än så länge. Du då?
    Vad är det för stickor? Sånna där billiga från typ testlagret? Jag kör lite olika haha.. Men mest enkla och billiga stickor från testlagret :)
  • Amazed
    Filifjonkan03 skrev 2012-05-10 21:19:00 följande:
    Ja precis. Köpte dem på billiga-tester tror jag stället hette.
    Okej.. När har/hade du BIM?
  • Filifjonkan03
    Amazed skrev 2012-05-10 21:21:00 följande:
    Okej.. När har/hade du BIM?
    Hade det förra fredagen, så jag ligger på BIM+5 nu. Så vi borde ligga exakt en vecka från varandra
Svar på tråden Någon som plussat sent?